یونان: اتحادیه اروپا سیاست خود در قبال روسیه را تغییر دهد

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران: وزیر خارجه یونان تاکید نمود که سیاست بروکسل در قبال روسیه در خارج از نهادهای اتحادیه اروپا شکل گرفته و این سیاست بر اساس منافع بعضی کشورهای خاص است.

یونان: اتحادیه اروپا سیاست خود در قبال روسیه را تغییر دهد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیکوس کوتزیاس وزیر خارجه جدید یونان، در مصاحبه با روزنامه فرانسوی لو هیومنیته، توضیح داد که یونان نیز مانند هر کشور دیگر عضو اتحادیه اروپا، این حق را دارد تا دیدگاه های خود را بیان نموده و از منافع خود در همه زمینه ها، دفاع کند، از جمله سیاست اتحادیه اروپا در قبال روسیه. یونان شرایطی را که بر اساس آن سیاست اتحادیه اروپا در قبال روسیه در خارج از نهادهای اتحادیه اروپا، تصمیم گیری گردد را نمی پذیرد.

وزیر خارجه یونان در ادامه گفت: راهبرد اتحادیه اروپا باید بر اساس منافع همه کشورهای عضو، تغییر کند. ما نمی خواهیم که سیاست اتحادیه اروپا بر مبنای منافع کشورها پایه گذاری گردد، کشورهایی که از نظر تاریخی روابط احساسی با روسیه داشته اند.

بحران اوکراین موجب شده تا روابط روسیه و غرب دستخوش تحولات زیادی گردد. کشورهای غربی، روسیه را به دست داشتن در تحولات شرق اوکراین متهم نموده و بر اساس این اتهامات تحریم های مالی و تجاری را علیه مسکو اعمال نموده اند. روسیه بارها این اتهامات را رد نموده است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 444

به "یونان: اتحادیه اروپا سیاست خود در قبال روسیه را تغییر دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونان: اتحادیه اروپا سیاست خود در قبال روسیه را تغییر دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید