یک میلیون و 200 هزار خانوار روستایی زیر چتر بیمه برکت

به گزارش تور تایلند ارزان، منازل یک میلیون و 200 هزار خانوار روستایی تحت پوشش بیمه حوادث برکت قرار گرفته است.

یک میلیون و 200 هزار خانوار روستایی زیر چتر بیمه برکت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، منازل یک میلیون و 200 هزار خانوار روستایی تحت پوشش بیمه حوادث برکت قرار گرفته است.

به گفته مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، هم اکنون منازل یک میلیون و 200 هزار خانوار روستایی تحت پوشش بیمه حوادث طبیعی برکت شامل سیل، زلزله، آتش سوزی و دیگر حوادث قرار گرفته است.

امیرحسین مدنی ضمن بیان این مطلب اضافه نمود: با توجه به زلزله 5.5 ریشتری در سنخواست استان خراسان شمالی هم اکنون کارشناسان بیمه مشغول برآورد خسارت خانه های روستایی هستند و پیش بینی می گردد قریب به 500 خانوار روستایی در این زلزله آسیب دیده باشند.

وی همچنین با اشاره به بیمه شدن 80 هزار منزل روستایی در استان خراسان شمالی تاکید نمود: سال گذشته منازل همه 721 روستای استان با مشارکت استانداری بیمه حوادث شد و بر این اساس، تمام خانوار های آسیب دیده از زلزله تا سقف 200 میلیون ریال جهت جبران خسارت و بازسازی منازل به شکل بلاعوض دریافت می نمایند.

مدنی اضافه نمود: کل حق بیمه حوادث منازل روستایی در استان خراسان شمالی بالغ بر 26 میلیارد ریال است که با مشارکت شرکت بیمه برکت و استانداری استان تامین شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت همچنین به پرداخت خسارت منازل روستایی شهرستان سی سخت اشاره نمود و گفت: پس از وقوع زلزله سال گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد، به 5 هزار و 971 خانوار در 52 روستای منطقه دنا و شهرستان سی سخت که دچار آسیب زلزله شده بودند تا سقف 20 میلیون تومان خسارت پرداخت شد.

وی اعلام نمود: علاوه بر پرداخت خسارت به منازل روستایی سی سخت، تفاهم نامه یاری 100 میلیون ریالی برای ساخت هر منزل در مناطق شهری با بنیاد مسکن به امضا رسیده و این منازل در حال بازسازی هستند.

مدنی ادامه داد: تا به امروز یک میلیون و 200 هزار خانوار ساکن روستا های سراسر کشور تحت پوشش بیمه آتش سوزی و حوادث برکت قرار گرفته اند تا در صورت وقوع زلزله، سیل، آتش سوزی و سایر حوادث طبیعی به آن ها خسارت پرداخت گردد.

مدنی تاکید نمود: سال گذشته و در جریان سیل در استان های لرستان، خوزستان، گلستان و زلزله سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد به هر خانوار آسیب دیده تا سقف 200 میلیون ریال خسارت پرداخت شده است.

به گفته مدیرعامل بنیاد برکت، 11 هزار و 500 روستا و 2 میلیون و 25 هزار خانوار تحت پوشش فعالیت ها و خدمات بیمه برکت در سراسر کشور قرار دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1795

به "یک میلیون و 200 هزار خانوار روستایی زیر چتر بیمه برکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک میلیون و 200 هزار خانوار روستایی زیر چتر بیمه برکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید