40 درصد بلیت های اینترنتی داربی فروش رفت

به گزارش تور تایلند ارزان، فروش بلیت الکترونیک بازی داربی از ساعت 9 صبح روز دوشنبه شروع گردیده و طرفداران می توانند برای تهیه بلیت این دیدار به سایت www.gishe3.com مراجعه نمایند.

40 درصد بلیت های اینترنتی داربی فروش رفت

به گزارش خبرنگاران، با توجه به فراهم شدن امکان خریداری الکترونیک بلیت داربی 88 که به منظور رفاه حال طرفداران، انجام گردیده است، امکان خرید بلیت بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب دیدارهای لیگ برتر، از ساعت 9 صبح روز دوشنبه از طریق سایت www.Gishe3.com شروع گردیده است.

لازم به شرح است 100 درصد از ظرفیت طبقه پایین و 50 درصد از ظرفیت طبقه دوم استادیوم آزادی به صورت اینترنتی فروخته می گردد. طرفداران در صورت در اختیار داشتن کارت بانکی دارای رمز دوم می توانند با مراجعه به این سایت نسبت به خرید بلیت بازی در صندلی مورد نظر خود اقدام نموده و ضمن ارایه کد ملی خود، پس از تکمیل فرایند خرید، کد پیگیری دریافت نمایند. طرفداران به منظور حضور در استادیوم حتما باید اصل کارت ملی خود را همراه داشته باشند تا بلیت بازی تحویل آن ها گردد.

لازم به ذکر است؛ هر فرد می تواند با کارت ملی مربوط به خود که با شماره ملی آن بلیت خریداری گردیده است در استادیوم حضور پیدا کند.

هم چنین تاکنون بیش از 40 درصد بلیت های این مسابقه فروخته شده است و این در حالی بوده است که پرسپولیسی ها استقبال بیش تری برای خرید بلیت و دیدن این مسابقه از نزدیک داشته اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 137

به "40 درصد بلیت های اینترنتی داربی فروش رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 درصد بلیت های اینترنتی داربی فروش رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید