شروع بیست و نهمین جشنواره تئاتر گلستان از 13 شهریور

به گزارش تور تایلند ارزان، عادله کشمیری در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان 13 شهریور ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگان شروع می گردد.

شروع بیست و نهمین جشنواره تئاتر گلستان از 13 شهریور

ضمن یادآوری اینکه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تا 15 شهریور ماه ادامه دارد، اظهار کرد: از آثار راه یافته به جشنواره 6 اثر هنری در این دوره از رقابت ها هنرنمایی می نمایند.

وی ادامه داد: نمایش گلماه به نویسندگی روح اله نوری و کارگردانی میلاد گیلانی، باغ وحش جهانی به نویسندگی بهمن ولیان و کارگردانی راحیل کریمی و امیرکبیر 2018 برداشت آزاد از نمایش شهر غصه و کارگردانی رهبان مسلمی عقیلی و رضا پورتراب زاده در نخستین روز جشنواره به روی صحنه می رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اضافه نمود: نمایش دشمن خدا به نویسندگی و کارگردانی عماد رجبلو، مِرِجن به نویسندگی بهرام محمد ایری و کارگردانی رسول اونق و شهروز ایری و جای امن به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم مهدوی در دومین روز از جشنواره اجرا می گردد.

وی با بیان اینکه نمایش ها ساعت 15، 19:30 و 21 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اجرا می گردد، اضافه نمود: نقد و آنالیز نمایش گلماه ساعت 17 تا 18:30 روز سه شنبه در سالن هنر تالار فخرالدین اسعد گرگان انجام می گردد.

کشمیری خاطر نشان کرد: جلسه نقد و آنالیز باغ وحش جهانی ساعت 9 صبح، امیرکبیر 2018 ساعت 10.30 صبح و نمایش دشمن خدا 17 عصر روز چهارشنبه همچنین نمایش مِرِجن ساعت 9صبح و جای امن ساعت 10.30 صبح روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

وی آئین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان را ساعت 18 روز پنجشنبه بیان کرد و گفت: نفرات برتر این دوره از رقابت ها در مراسم اختتامیه جشنواره تعیین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 114

به "شروع بیست و نهمین جشنواره تئاتر گلستان از 13 شهریور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بیست و نهمین جشنواره تئاتر گلستان از 13 شهریور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید