آشنایی با بانجی جامپینگ پاتایا تایلند

به گزارش تور تایلند ارزان، اگر از طرفداران بانجی جامپینگ هستید و یا در تور پاتایا تمایل دارید این تفریح را تجربه کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا با امنترین و با کیفیتترین بانجی جامپینگ تایلند آشنا شویم.

آشنایی با بانجی جامپینگ پاتایا تایلند

اگر دوست دارید شما هم به جمع کسانی بپیوندید که بانجی جامپینگ و هجوم آدرنالین را تجربه کرده‌اند، قطعا بانجی جامپینگ پاتایا یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید در تور پاتایا تجربه کنید.

بانجی جامپینگ پاتایا از سال 1989 فعالیت می‌کند و تحت استانداردهای نیوزیلند ساخته شده است‌. نیوزیلند سختگیرانه‌ترین قوانین را برای اعطای استاندارد ایمنی به بانجی جامپینگ دارد و پاتایا آن را دریافت کرده است. این مجموعه ادعا می‌کند که تنها بانجی جامپینگ امن و مطمئن در تایلند است. در این مجموعه علاوه بر بانجی جامپینگ، فعالیت‌های مفرح دیگری هم وجود دارد.

این تور می‌تواند علاقه‌مندان را در دو نوبت 10 صبح و نیم‌روز از هتل پاتایا و محل اقامتشان سوار کند و برای این تجربه لذت‌بخش به محل بانجی جامپینگ برساند. این مجموعه چندان دور نیست و در جاده ترپسیت (Threppassit)، مابین پاتایا و جمتین (Jomtien)، قرار دارد. برای شروع، به یاد داشته باشید که رسید اولیه ثبت‌نام را با خود همراه داشته باشید؛ چراکه برای ثبت‌نام نهایی و بیمه ضمانت، این برگ مورد احتیاج خواهد بود.

این امر به دلیل جلوگیری از پریدن برای افرادی است که ناراحتی یا بیماری‌های به‌خصوصی دارند و طبیعتا بر اساس ملاحظات پزشکی از این کارها منع هستند. پس از چک کردن مدارک مربوطه، نوبت به اندازه‌گیری وزن می‌رسد؛ وزن متقاضی نباید از 150 کیلوگرم بیشتر باشد. از طرفی مربی‌های گوناگونی برای گوشزد کردن موارد ضروری و نحوه انجام پرش در جایگاه وجود دارند و آماده پاسخ به سوال‌های مربوطه هستند.

زمانی که تمامی شرایط محیا شد، می‌بایست با آرامش کامل و لذت از مناظر و چشم‌اندازهای کم‌نظیر اطراف، آماده پرش از ارتفاع 60 متری شوید. 3-2-1 و تمام؛ شما موفق به پرش از بلندترین بانجی جامپینگ تایلند شدید! پس از پرش نیز می‌توانید در کافه این محل بنشینید و با خیال راحت پرش خود را از تلویزیون بزرگ آن نگاه کنید. در صورت تمایل می‌توانید فیلم و عکس‌های پرش را از مسئول مربوطه بگیرید تا این تجربه هیجان‌انگیز را با دیگران به اشتراک بگذارید.

انتشار: 14 اسفند 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 76

به "آشنایی با بانجی جامپینگ پاتایا تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بانجی جامپینگ پاتایا تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید