بنی تمیم: حضورم در انتخابات قطعی نیست، فرآیند انتخابی جدید از سوی بنا و محمدی ارائه شد

به گزارش تور تایلند ارزان، سرپرست فدراسیون کشتی با بیان اینکه به احتمال زیاد ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی تا خاتمه ماه جاری شروع می گردد، گفت: فعلا حضورم در انتخابات قطعی نیست.

بنی تمیم: حضورم در انتخابات قطعی نیست، فرآیند انتخابی جدید از سوی بنا و محمدی ارائه شد

حمید بنی تمیم در مصاحبه با خبرنگاران، درباره اینکه آیا زمان شروع ثبت نام از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون کشتی از سوی وزارت ورزش اعلام شده یا خیر اظهار کرد: اولین سمینار روسای هیات های کشتی بعد از سرپرستی بنده در فدراسیون کشتی برگزار گردید و در این جلسه روسای هیات ها به عنوان اعضای مجمع فدراسیون کشتی از وزیر ورزش درخواست کردند که هر چه سریعتر مقدمات برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی مهیا گردد تا کشتی دچار آسیب نگردد. ما نیز سریعا با وزارت ورزش نامه نگاری کردیم و منتظر معین زمان برای شروع ثبت نام هستیم.

سرپرست فدراسیون کشتی اضافه کرد: من صحبت هایی را نیز با اسبقیان و داورزنی در همین رابطه داشتم و هیچ مشکل خاصی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد.به احتمال فراوان شروع ثبت نام از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون نیز طی روزهای آینده و در همین ماه آذر انجام خواهد شد تا بلافاصله پس از طی مراحل اداری مقدمات برگزاری انتخابات فراهم گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در انتخابات به جمع بندی نهایی رسیده است یا خیر گفت: هنوز حضورم در انتخابات قطعی نشده است. اگر قرار باشد بزرگان کشتی وارد کارزار انتخابات شوند شاید من در حضور آن ها در انتهای صف هم قرار نگیرم. کشتی بزرگان زیادی دارد و شاید نوبت به من نرسد.

بنی تمیم در ادامه مصاحبه با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا شوراهای فنی کشتی آزاد و فرنگی باز هم به کار خود کمافی السابق ادامه می دهند یا خیر اظهار داشت: اعضاهای شورای فنی کشتی آزاد و فرنگی همه از پیشکسوتان و بزرگان کشتی هستند و کشتی برای موفقیت به مشورت آن ها احتیاج دارد اما با توجه به اینکه من حکم سرپرستی دارم چندین بار چه بصورت تلفنی و یا حضوری با برخی از این عزیزان صحبت هایی داشته ام و قصددارم همین منوال را تا معین تکلیف ریاست فدراسیون کشتی ادامه بدهم.

سرپرست فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که اگر به عنوان رییس بعدی فدراسیون انتخاب گردد آیا از شوراهای فنی استفاده خواهد شد یا خیر گفت: برنامه ما این است که باید حرمت این عزیزان و بزرگان کشتی کاملا حفظ گردد و از مشورت آن ها در امور مختلف برای یاری هر چه بیشتر به کشتی استفاده گردد، کمااینکه قبلا هم نقش مشورتی داشتند و این موضوع ادامه خواهد داشت.

وی درباره موضع سرمربیان جدید تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی و مخصوصا محمد بنا در اینباره نیز اظهار داشت: محمد بنا بارها در اینباره صحبت نموده و عنوان نموده هیچ مسئله ای با هیچکدام از این عزیزان ندارد و هیچوقت هم خدایی نانموده نسبت به آن ها بی حرمتی ننموده است.

بنی تمیم در پاسخ به این سوال که آیا تغییراتی در نحوه اجرای فرآیند انتخابی تیم ملی صورت خواهد گرفت یا نه گفت: در اینباره با محمد بنا و غلامرضا محمدی بارها صحبت کردیم و آن ها شیوه مد نظر خودشان را در اینباره به فدراسیون ارائه کردند و ما نیز آن را به روسای هیات های استانی فرستادیم تا آن ها نیز نظر خودشان را درباره شیوه مد نظر سرمربیان تیم های ملی اعلام نمایند تا اگر نظر خاصی دارند اعمال گردد و با خرد جمعی بهترین تصمیم اجرایی گردد.

وی در خاتمه درباره زمان معین شدن اعضای کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نیز گفت: محمدی و بنا نظرشان این بود که فعلا قول صددرصدی به هیچ فردی ندهند تا به مرور زمان به جمع بندی نهایی برسند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 198

به "بنی تمیم: حضورم در انتخابات قطعی نیست، فرآیند انتخابی جدید از سوی بنا و محمدی ارائه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنی تمیم: حضورم در انتخابات قطعی نیست، فرآیند انتخابی جدید از سوی بنا و محمدی ارائه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید