بهترین هتل های پوکت

به گزارش تور تایلند ارزان، برای این که بتوانید یک سفر عالی را در تور پوکت تجربه کنید، به شما توصیه می‌کنیم یک هتل خوب و عالی را انتخاب کنید. در این مقاله شما را با بهترین هتل‌های پوت اشنا خواهیم کرد.

بهترین هتل های پوکت

هتل میلنیوم (Millennium Hotel) درتور پوکت

هتل میلنیوم Millennium Hotel هتل پنج ستاره جدید و بسیار لوکس میلنیوم، در ساحل پاتونگ جزیره پوکت واقع شده و تنها یک خیابان با ساحل فاصله دارد. در تور پوکت می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

هتل رویال پارادایز (Royal Paradise) در تور پوکت

لورم ایپسوم متنی است که ساختگی برای طراحی و چاپ آن مورد است. صنعت چاپ زمانی لازم بود شرایطی شما باید فکر ثبت نام و طراحی، لازمه خروج می باشد. در ضمن قاعده همفکری ها جوابگوی سئوالات زیاد شاید باشد، آنچنانکه لازم بود طراحی گرافیکی خوب بود. کتابهای زیادی شرایط سخت، دشوار و کمی در سالهای دور لازم در تور پوکت لازم است.

هتل آیبیس پوکت (ibis Puket) در تور پوکت

این هتل در ساحل پاتونگ جزیره پوکت قرار گرفته است و تنها 500 متر با ساحل فاصله دارد. هتل دارای 260 اتاق است که همگی به اینترنت وایرلس مجهز هستند. فاصله این هتل با فرودگاه 45 دقیقه است و در اطراف آن رستوران ها و مراکز خرید زیادی قرار دارند. این هتل دارای: پارکینگ، استخر، خدمات کامپیوتری و اینترنت می‌باشد. صبحانه از 4 صبح تا ظهر سرو می شود.

هتل ماریوت کورت یارد (Marriott Court yard) در تور پوکت

هتل کورت یارد بای ماریوت دارای یک استخر روباز ، اینترنت رایگان ‏Wi-Fi‏ خدمات ماساژ و خدمات رایگان ترنسفر به ایستگاه ‏ترن هوایی می باشد. ‏ این هتل650 متر از سنترال ورد پلازا فاصله دارد و فاصله آن تا مرکز خرید سیام پاراگون یک کیلومتر می باشد. نزدیک ترین ‏ایستگاه ترن هوایی 5 دقیقه تا این هتل فاصله دارد و فرودگاه بین المللی ‏Suvarnabhumi‏ نیز در 21 کیلومتری این هتل قرار ‏دارد. ‏ اتاق های این هتل دارای تهویه کننده هوا ، دکوری در رنگبندی گرم ، تلویزیون صفحه تخت 32 اینچ ، مینی بار و صندوق ‏امانات می باشند. ‏ میهمانان می توانند از امکانات و خدمات مختلف این هتل در طول روز استفاده کنند که این امکانات شامل سالن بدنسازی ، مرکز ‏اداری و ترنسفر فرودگاهی می شود. ‏ مومو کافه انواع غذاهای بین المللی را به صورت بوفه سرو می کند. ‏ پاتوموان برای افرادی که به خرید لباس و غذا علاقه مند هستند گزینه مناسبی به شمار می رود.

انتشار: 18 آذر 1396 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 49

به "بهترین هتل های پوکت" امتیاز دهید

3 کاربر به "بهترین هتل های پوکت" امتیاز داده اند | 4.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید