تحقق یک مطالبه مردمی، مرز هوایی فرودگاه شاهرود تصویب شد

به گزارش تور تایلند ارزان، سید حسن حسینی شاهرودی در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه مرز هوایی فرودگاه شاهرود به تصویب ریاست جمهوری و هیئت دولت رسیده است، تأکید کرد: ابلاغ این امر در سفر فردای رئیس جمهور به استان سمنان و مشخصاً شهرستان شاهرود اعلام می گردد.

تحقق یک مطالبه مردمی، مرز هوایی فرودگاه شاهرود تصویب شد

وی اضافه نمود: این آرزوی 25 ساله مردم شاهرود بود که توانستند با دستان خالی و بدون یاری های دولتی فرودگاه خود را با چشم انداز مرز هوایی و صادرات محصولات کشاورزی و نه صرفاً جابجایی چند مسافر به تهران و مشهد ساختند.

خبر خوش برای مردمی که 25 سال صبر کردند

عضو خانه ملت با قدردانی از رئیس جمهور، تأکید کرد: روحانی به آرزوی دیرین مردمی سرانجام داد که سال های سال در انتظار این مصوبه بودند تا سهم خود را از فرودگاه و صادرات محصولات کشاورزی و همچنین استفاده از ظرفیت های عظیم گردشگری شرق استان سمنان بر سر سفره هایشان ببینند.

حسینی شاهرودی ضمن تقدیر از دولت دوازدهم به دلیل همراهی با فرودگاه شاهرود، اعلام کرد: یاری های استانداران سمنان در سال های اخیر به فرودگاه و درنهایت تصویب مرز هوایی نشان داد که عزم دولت برای توسعه اقتصادی استان سمنان بسیار جدی است.

وی اضافه نمود: تقدیر دیگر را باید از مردم شاهرود و مسئولان شهرستانی و استانی و به خصوص کمیته مردمی فرودگاه کرد که ربع قرن تلاششان باعث شد تا تمام زیرساخت های موردنیاز مرز هوایی از افزایش طول باند تا سرانجامه کار کو، هواشناسی، سوخت گیری و ده ها مورد دیگر فراهم گردد.

توسعه به استان سمنان می آید

نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت: ازاین پس مردم استان سمنان می توانند به توسعه صادرات محصولات تولیدی شان در بخش های مختلف صنعتی، معدنی، کشاورزی و دامداری و حتی توسعه گردشگری امیدوار باشند چراکه دروازه تعامل این استان با خارج از مرزهای ایران اسلامی نیز گگردده شده است.

حسینی شاهرودی بابیان اینکه این خبر شاید به عنوان بهترین دستاورد سفر رئیس جمهور در طول یک دهه اخیر تلقی گردد، گفت: این مصوبه بدون اعتبار برای دولت تنها نیازمند ابلاغ بود که همت والای روحانی این هدیه را به مردم شاهرود، استان سمنان و حتی شهرهای همجوار داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 200

به "تحقق یک مطالبه مردمی، مرز هوایی فرودگاه شاهرود تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقق یک مطالبه مردمی، مرز هوایی فرودگاه شاهرود تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید