تخصیص اعتبار و منابع درکمترین زمان از سوی دولت به مناطق زلزله زده

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران، مهرداد سالاری امروز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه با اشاره به زلزله آبانماه سال گذشته گفت: این زلزله 5 هزار میلیارد تومان در برآورد اولیه به استان خسارت وارد کرد.

تخصیص اعتبار و منابع درکمترین زمان از سوی دولت به مناطق زلزله زده

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: یکی از اقدامات خوب دولت که می توان از آن به عنوان یک رکورد نام برد تخصیص اعتبار و منابع در کمترین زمان به استان برای این مناطق بود.

وی اضافه نمود: افتتاح 7 هزارمین واحد مسکونی روستایی طی امروز با حضور وزیر کشور،حاصل این کوششها است.

سالاری از اتمام ساخت و سازهای واحدهای آسیب دیده روستایی در مناطق زلزله زده تا خاتمه شهریور سال جاری اطلاع داد و بیان داشت: بر اساس قولی که در این خصوص به رئیس جمهور داده شد و برنامه تدوین گردیده تا خاتمه شهریور 12 هزار و 500 واحد مسکونی روستایی تخریب گردیده نوع یک به خاتمه خواهد رسید.

وی توضیح داد: با توان مضاعف مردم و کوشش نمایندگان مجلس انتظار می رود که کار بازسازی در مناطق زلزله زده علی رغم پیش بینی تا خاتمه سال 98 حتی قبل از شهریور سال آینده نیز به خاتمه برسد.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه با ابراز نگرانی از تغییر قیمت ها بدنبال تحریم ها و مسائل اقتصادی بیان داشت: طی چند روز گذشته رییس سازمان برنامه و بودجه مساعدت کرد و طرحی را به دولت بردند که طی آن 5 میلیون تومان کمک بلاعوض به هر واحد روستایی و شهری اضافه نموده شد.

وی ادامه داد: همچنین وام مسکن روستایی 5 میلیون تومان و شهری 10 میلیون تومان تامین اعتبار شد که این فرصت باعث می گردد مردم کمتر تحت فشار باشد.

سالاری در خاتمه ضمن تقدیر از زحمات الیاسی رئیس پیشین سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه گفت: امیدواریم رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه که از مدیران توانمند و لایق هستند، بتواند به توسعه و سازندگی استان شتاب بیشتری ببخشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 107

به "تخصیص اعتبار و منابع درکمترین زمان از سوی دولت به مناطق زلزله زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص اعتبار و منابع درکمترین زمان از سوی دولت به مناطق زلزله زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید