حامد صلحی پور: هدف اولم کسب مدال طلا بود و بعد رکوردشکنی

به گزارش تور تایلند ارزان، مرد طلایی پاراپاورلیفتینگ ایران در بازی های پاراآسیایی تأکید کرد در این بازی ها اول به دنبال مدال آوری بوده است و بعد رکوردشکنی.

حامد صلحی پور: هدف اولم کسب مدال طلا بود و بعد رکوردشکنی

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از جاکارتا، حامد صلحی پور پس از دستیابی به مدال طلای دسته 97 کیلوگرم مسابقات پاراپاورلیفتینگ بازی ها پاراآسیایی 2018 گفت: پیش بینی این مدال را می کردم. حدود یک ماه پیش در مسابقات آسیا – اقیانوسیه که در ژاپن برگزار گردید، رقیب اصلی ام همین حریف اماراتی بود که آنجا هم شکستش دادم و به مدال طلا رسیدم. خدا را شکر بعد از این مسابقات یک ماهه آماده شدیم و دوباره به مدال طلا رسیدم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای شکستن رکورد آسیا برنامه ریزی نموده بود یا شرایط به گونه ای پیش رفت که ناچار به انجام این کار شدید؟ خاطر نشان کرد: من در تمرینات این رکورد را زده بودم. در اینجا هدف اولم کسب مدال طلا بود و بعد رکوردشکنی. در ژاپن حریف اماراتی پا به پای من آمد، اما در مسابقه امروز رقابتی شانه به شانه نداشتیم.

پاراپاورلیفتینگ کار دسته 97 کیلوگرم کشورمان ادامه داد: چون فاصله وزنه ها زیاد شد و پشت سر هم بود، از حالت آمادگی خارج شدم. متأسفانه وزنه آخر کمی برایم سنگینی کرد و نتوانستم رکورد دنیا را ارتقا بدهم.

صلحی پور مدال طلای بازی های پاراآسیایی 2018 را به پدر و مادرش اهدا کرد.

وی در مورد برنامه های خود برای آینده خاطر نشان کرد: به امید خدا در بازی های 2020 توکیو رکوردشکنی خواهم کرد. من تازه به این وزن آمده ام و خوشبختانه با یاری مربیانم در مدتی کوتاه دو مدال آسیایی گرفتم.

پاراپاورلیفتینگ کار دسته 97 کیلوگرم کشورمان همچنین یادآور شد: اتفاقات بدی برای من در ریو رخ داد که امیدوارم با مدال و رکوردشکنی در توکیو جبران کنم.

صلحی پور در سرانجام گفت: شاید باور نکنید وقتی وزنه اول را زدم به مربی ام گفتم، آقا رضا کِی این دو وزنه را می زنم و تمام می گردد، خیلی خسته ام. ای کاش زودتر تمام گردد و برویم برای استراحت. ما مدت هاست که در اردو هستیم و دو مسابقه پشت سر هم داشتیم. خوب شد که برای مان خوب تمام گردد. حالا می توانیم راحت استراحت کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 152

به "حامد صلحی پور: هدف اولم کسب مدال طلا بود و بعد رکوردشکنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حامد صلحی پور: هدف اولم کسب مدال طلا بود و بعد رکوردشکنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید