راهنمای اخذ ویزای تایلند

به گزارش تور تایلند ارزان، برای این که بتوانید به کشور تایلند سفر کنید، باید ویزا اخذ کنید. برای این که بتوانید برای تور تایلند خود ویزا دریافت کنید، باید مدارکی را به سفارت تحویل بدهید و شرایط اخذ ویزا را داشته باشید که در این مقاله با آن‌ها آشنا خواهید شد.

راهنمای اخذ ویزای تایلند

سفارت تایلند در شهر تهران در بهارستان، روبروی بیمارستان طرفه، کوچه استقلال، پلاک 3 واقع شده است. این سفارت در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 8:30 تا 16:30 باز است، برای اینکه مدارک خود را به سفارت تایلند دهید می توانید روزهای یکشنبه تا پنچشنبه از ساعت 8:30 تا 11:30 به این سفارت بروید و بعد از آماده شدن ویزا برای دریافت آن می‌توانید از ساعت 13:30 تا 16:00 روزهای یکشنبه تا پنج‌شنبه به سفارت مراجعه نمایید.

تور تایلند فرصتی مناسب برای بازدید از جاذبه‌های متنوع است. در طی سفر مراقب مدارک هویتی خود باشید.

باید هنگام درخواست ویزا حتما در ایران باشید. هزینه صدور ویزا 35 یورو برای ویزای یک بار ورود و 70 یورو برای ویزای دو بار ورود است که بعد از اینه این هزینه را پرداخت کردید هزینه به هیچ عنوان پس نمی‌دهد. اگر می خواهید از آژانس های مسافرتی برای تور تایلند درخواست کنید تا برای شما ویزا تهیه کنند باید ملیت شما حتما ایرانی باشد و فقط هم ویزایی از نوع گردشگری دریافت کنید.

در هنگام درخواست ویزا پاسپورت شما باید حداقل 6 ماه اعتبار دارد. پاسپورت نباید پارگی داشته باشد و همه صفحات آن باید سالم باشد. از آنجاییکه ویزای شما باید در پاسپورت چسبانده شود، پاسپورت باید حداقل یک صفحه ویزای سفید داشته باشد. اگر تاریخ 29 فوریه در پاسپورت آمده باشد. باید کیبیسه بودن یا نبودن سال را چک نمایید. اگر هر گونه مهر، علامت یا نوشته نا آشنای تایلندی در پاسپورت خود مشاهده نمایید باید از سفارت بخواهید تا شما را راهنمایی کنند. اگر در پاسپورت شما مهر اخراج داشته باشد باید با سفارت صحبت کنید.

انتشار: 25 آبان 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 25

به "راهنمای اخذ ویزای تایلند" امتیاز دهید

2 کاربر به "راهنمای اخذ ویزای تایلند" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای اخذ ویزای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید