سانتیاگو سولاری: جام حذفی اسپانیا با لالیگا تفاوتی ندارد، جیرونا کیفیت بالایی دارد

به گزارش تور تایلند ارزان، سانتیاگو سولاری به نتیجه دریافت تیمش در بازی جام حذفی اسپانیا امیدوار است.

سانتیاگو سولاری: جام حذفی اسپانیا با لالیگا تفاوتی ندارد، جیرونا کیفیت بالایی دارد

به گزارش خبرنگاران، سانتیاگو سولاری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل جیرونا در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا نسبت به نتیجه دریافت سفیدهای پایتخت اسپانیا ابراز امیدواری کرد.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در این باره گفت: تیم مثل همواره تمرین می نماید و باانگیزه است. تعهد و رویاپردازی همواره در این تیم و این حرفه وجود داشته و دارد. قلب هر پروژه ای، قلب بازیکنان است و آنها هستند که در هر بازی نهایت تلاششان را برای موفقیت باشگاه به کار می گیرند.جیرونا کیفیت بالایی دارد و فصل بسیار خوبی را پشت سر می گذارد. این تیم در دفاع خوب کار می نماید و روی ضربات کاشته بابرنامه است. در هر صورت باید تمرکز ما روی بازی خودمان باشد و کاری را که مقابل سویا، پلژن و رم انجام دادیم را تکرار کنیم. موظفیم مانند بازی با سویا بی نقص عمل کنیم.

او در ادامه اضافه نمود: بعضی بازیکنان به تمرینات بازگشته اند. آسنسیو درست مثل بیل فاصله ای با بازگشت ندارد. در ادامه هم نوبت به کیلور ناواس می رسد. همه بازیکنان مهم هستند. از بازگشت ماریانو به تمرینات خوشحالیم. او در آستانه بازگشت به میادین واقع شده است. از نظر من جام حذفی اسپانیا هیچ فرقی با لالیگا ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 232

به "سانتیاگو سولاری: جام حذفی اسپانیا با لالیگا تفاوتی ندارد، جیرونا کیفیت بالایی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانتیاگو سولاری: جام حذفی اسپانیا با لالیگا تفاوتی ندارد، جیرونا کیفیت بالایی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید