سرمربی عمان: ایران تیم بهتری بود، دوباره آغاز می کنیم

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران از امارات، پیم فربیک بعد از باخت تیم ملی فوتبال عمان از ایران و حذف از جام ملت های آسیا نشست خبری گفت: فکر می کنم همه از دیدن این بازی لذت بردند. فضای خیلی خوبی در استادیوم بود.

سرمربی عمان: ایران تیم بهتری بود، دوباره آغاز می کنیم

وی ادامه داد: ایران یک تیم تمام عیار است. آنها خیلی خوب می جنگند و حریف را تحت فشار می گذارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان توضیح داد: اگر ما می توانستیم در نیمه اول گل بزنیم یا با نتیجه صفر - صفر به رختکن برویم اتفاقات خوبی می افتاد.

فربیک یادآور شد: شانس ایران در برد بیشتر بود و به آنها تبریک می گویم. ما باختیم و من اینجا هستم تا بگویم دوباره آغاز خواهیم کرد. اتمسفر خیلی خوبی در استادیوم بود و باید به طرفداران ایران هم تبریک بگویم. ایران تیم بهتری بود.

وی توضیح داد: ایران بازیکنان خیلی خوب و مربی ممتازی دارد. باید به آنها تبریک بگویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر اینکه بسیاری از طرفداران، ایران و ژاپن را شانس اصلی قهرمانی می دانند، دیدگاه شما در این باره چیست؟ توضیح داد: ژاپن تیم خیلی خوبی دارد. ایران هم تیم قدرتمند و بسیار خوبی دارد که می توانند برای خلاقیت بجنگند و به موفقیت برسند. دو تیم شانس های زیادی برای موفقیت دارند.

فربیک درباره ماندن خود در عمان گفت: برنامه من ماندن در عمان است. مدت زیادی نیست به این تیم آمده ام و می خواهیم پس از اینکه به این کشور آمده ام کار را به خوبی جلو ببریم. مردم عمان عاشق فوتبال هستند و باید یکی از بهترین لیگ ها را در این تیم ایجاد کنیم. من به آینده تیم عمان خیلی امیدوارم.

سرمربی عمان اضافه نمود: ایران تیمی با 80 میلیون جمعیت است و طبیعی است توانایی های فردی بیشتری داشته باشد. عمان نسبت به این کشور کوچک تر است اما بسیار زیباست و مردمی دارد که عاشق فوتبال هستند.

وی درباره عدم استفاده از بعضی بازیکنان در ترکیب تیمش گفت: بازیکنی مثل محسن القصانی در زدن ضربات نهایی مشکل داشت که این بخشی از فوتبال است. این بازیکن بخشی از استراتژی ما بود. برای آینده تیمم خیلی شانس قائلم و قطعا پیشرفت هایی خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 230

به "سرمربی عمان: ایران تیم بهتری بود، دوباره آغاز می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی عمان: ایران تیم بهتری بود، دوباره آغاز می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید