سرمربی مقاومت تهران: از رویارویی با استقلال و پرسپولیس در جام حذفی هراسی نداریم

به گزارش تور تایلند ارزان، علی کولیوند سرمربی تیم مقاومت تهران می گوید جام حذفی فرصت خوبی برای نشان دادن توانایی های تیمش است.

سرمربی مقاومت تهران: از رویارویی با استقلال و پرسپولیس در جام حذفی هراسی نداریم

به گزارش خبرنگاران تیم مقاومت تهران در جریان مرحله سوم رقابت های جام حذفی موفق شد با نتیجه سه بر دو از سد مقاومت شهید سپاسی شیراز بگذرد و با این کار یک شگفتی را خلق کند.

علی کولیوند سرمربی تیم مقاومت تهران در گفت وگو با خبرنگاران، درباره پیروزی تیمش مقابل فجرسپاسی گفت: بازی خوبی را انجام دادیم. در آغاز کار ما سوار بر بازی بودیم اما در یک ضد حمله غافلگیر شدیم و گل اول را از تیم حریف دریافت کردیم. اما دوباره به بازی برگشتیم و تا خاتمه نیمه اول توانستیم دو گل به تیم فجرسپاسی بزنیم. در آغاز نیمه دوم هم دوباره بازی دست ما بود و موفق شدیم گل سوم را هم بزنیم. بعد از گل سوم تیم ما یک مقدار عقب کشید و باعث شد تا گل دوم را از حریف دریافت کنیم. در 10 دقیقه آخر هم تیم ما تحت فشار سنگین تیم فجر سپاسی بود اما تواستیم دوام بیاوریم و در نهایت بازی با نتیجه سه بر دو به سود ما به خاتمه رسید.

وی در ادامه گفت: بازی جاندار وزیبایی را شاهد بودیم. شما از بازیکنان ما هم اگر بپرسید می گویند ما برای برد وارد زمین شدیم. ما حتی اگر به پرسپولیس و استقلال هم برخورد کنیم برای برد به بازی می رویم. نه ضد فوتبال بازی می کنیم نه بازی مستقیم انجام می دهیم. ما یک فوتبال روان و شناوری داریم و مقابل هر تیمی هم که باشیم برای برد به میدان می رویم.

او در مورد تقابل احتمالی با تیم های لیگ برتری در رقابت های جام حذفی گفت: هیچ ترسی مبنی بر اینکه ما تیم لیگ دو هستیم و آن ها لیگ برتری هستند وجود ندارد. ما کاملا برای برد می رویم. اگر هم بازنده شویم، بازنده سربلندی هستیم. این تفکر وجود دارد که وقتی یک تیم رده پایین تر با یک تیم رده بالاتر بازی می نماید، تیم رده پایین تر می رود برای دفاع کردن. می رود که گل نخورد و با زدن یک گل از ضدحمله ای یا کشیده شدن کار به ضربات پنالتی به پیروزی برسد. این نوع بازی مخصوص جام حذفی است و اکثر تیم ها هم این کار را انجام می دهند اما ما چنین تفکری را نداریم.

وی ادامه داد: ما در جام حذفی به دنبال قهرمانی نیستیم. ما در جام حذفی شرکت کردیم تا از آن به عنوان بازی های مقدماتی برای لیگ خودمان استفاده کنیم. ما در لیگ دسته دوم شرکت می کنیم و امیدواریم که با این تیم به لیگ بالاتر صعود کنیم. به جام حذفی با این دید جلو می رویم که تا قبل از آغاز مسابقات لیگ، چند بازی رسمی را داشته باشیم و هیچ ترسی هم نداریم که مقابل چه تیمی روبرو شویم. ما فوتبال خودمان را بازی می کنیم و فوتبال خوب و شناوری بازی می کنیم.

سرمربی تیم مقاومت تهران گفت: جام حذفی می تواند برای ما یک ویترین باشد که بتوانیم خودمان را نشان دهیم. ما به بازیکنان خود گفتیم که اگر بتوانیم در جام حذفی عملکرد خوبی را داشته باشیم، مربی های تیم های دیگر نظرشان به شما جلب می گردد و شما را جذب می نمایند. امیدواریم تا با انجام بازی های خوب بتوانیم سربلند به راه خود ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 115

به "سرمربی مقاومت تهران: از رویارویی با استقلال و پرسپولیس در جام حذفی هراسی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی مقاومت تهران: از رویارویی با استقلال و پرسپولیس در جام حذفی هراسی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید