سرمربی کاشیما: بی وقفه به دروازه پرسپولیس حمله می کنیم

به گزارش تور تایلند ارزان، اطمینان دارم بازیکنانم می توانند به رستگاری برسند چون به هم قول داده ایم که یک بار دیگر در جام باشگاه های دنیا بازی کنیم.

سرمربی کاشیما: بی وقفه به دروازه پرسپولیس حمله می کنیم

به گزارش خبرنگاران ، وعده سرمربی کاشیما به ژاپنی ها این بوده که تیمش یک بازی سراسر هجومی را مقابل پرسپولیس به نمایش خواهند گذاشت. گو اویوا در نشست خبری پیش از بازی رفت فینال می گفت: بی وقفه و یکپارچه به دروازه پرسپولیس حمله می کنیم و می خواهیم دروازه مان را هم بسته نگه داریم. برای رسیدن به این هدف به عنوان سرمربی تیم تمام تلاشم را خواهم کرد تا بازی رفت را به سود خودمان تمام کنیم. در واقع هدف و ماموریت ما این است که با گل های زیاد برنده بازی شویم و از بازیکنانم می خواهم این لذت را از طرفداران دریغ نکنند.

سرمربی کاشیما هم مثل برانکو ادعا نموده که حریفش را به خوبی می شناسد: من هم موافقم که پرسپولیس تیمی بسیار منضبط با دفاع بسیار مستحکم است اما آن ها نقطه ضعف هایی هم دارند که من برای استفاده از آنها به بازیکنانم دستورالعمل هایی داده ام.

گو اویوا همچنین گفته: بازی در فینال لیگ قهرمانان آسیا یک افتخار است و می خواهیم از امتیاز میزبانی مان استفاده کنیم. اطمینان دارم بازیکنانم می توانند به رستگاری برسند چون به هم قول داده ایم که یک بار دیگر در جام باشگاه های دنیا بازی کنیم.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 172

به "سرمربی کاشیما: بی وقفه به دروازه پرسپولیس حمله می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی کاشیما: بی وقفه به دروازه پرسپولیس حمله می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید