شجاع خلیل زاده: بهتر است بازیکنان استقلال سرشان به کار خودشان باشد، با نتایج پرسپولیس همه تیم های لیگ داداش شدند!

به گزارش تور تایلند ارزان، شجاع خلیل زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بهتر است بازیکنان استقلال سرشان به کار خودشان باشند و در مورد تیم های دیگر صحبت نکنند.

شجاع خلیل زاده: بهتر است بازیکنان استقلال سرشان به کار خودشان باشد، با نتایج پرسپولیس همه تیم های لیگ داداش شدند!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، شجاع خلیل زاده بعد از برتری 3 بر یک پرسپولیس مقابل پارس جنوبی گفت: ابتدا باید یک خسته نباشید به طرفداران پرسپولیس بگویم که در طول نیم فصل با تمام وجود از تیم دست و پا شکسته ما حمایت کردند. خدا را شکر بازی آخر نیم فصل را هم توانستیم با یک نتیجه خوب پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: در نیم فصل دوم نیز با اضافه شدن بازیکنان جدیدمان شرایط بهتری خواهیم داشت و قطعاً آنها به تیم یاری خواهند کرد. طرفداران پرسپولیس از روز اول فصل خیلی از ما حمایت کردند و ما جز حمایت از آنها چیزی ندیدیم. امیدوارم این روند را تا سرانجام فصل نیز ادامه بدهند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مصاحبه بازیکنان استقلال مبنی بر حمایت از تیم فوتبال پرسپولیس عنوان نمود: بله، آنها درست می گویند! ما 50 درصد قرارداد خود را دریافت کردیم و ما هستیم که ماشین گرفتیم! بازیکنان تیم ما تا امروز تنها 15 درصد قرارداد خود را دریافت نموده اند و این در حالی است که بازیکنان استقلال 50 درصد قرارداد خود را دریافتد.

خلیل زاده تأکید کرد: بهتر است بازیکنان استقلال سرشان به کار خودشان باشند و در مورد تیم های دیگر صحبت ننمایند. آنها بهتر است با بازی خوب و نتیجه دریافت دل طرفداران شان را شاد نمایند و سعی ننمایند با مصاحبه علیه پرسپولیس از زیر فشار طرفداران شان خارج شوند. البته خدا را شکر می کنیم که نتایج پرسپولیس باعث شده است همه تیم های لیگ برتر با هم داداش شوند و مربیان و بازیکنانی که با همه بد بودند را نیز دوست کند!

وی در خصوص آوردن پرچم ژاپن توسط برخی تیم ها به ورزشگاه ها گفت: با بالارفتن پرسپولیس تمام تیم ها به دنبال این هستند که تیم ما را پایین بکشند، اما مطمئن باشند ما این اجازه را نخواهیم داد. همان طور که ما سرمان به لاک خودمان است، بهتر است دوستان نیز کاری به تیم ما نداشته باشند. پرسپولیس کاری نموده است که تیم های دیگر به جای آوردن پرچم خودشان به ورزشگاه ها، پرچم ژاپن را به ورزشگاه می آورند. این تیم ها بهتر است با آوردن پرچم خودشان به ورزشگاه لذت ببرند، نه اینکه به دنبال پرچم دیگر تیم ها باشند. البته اگر دوست دارند می توانند پرچم پرسپولیس را نیز به ورزشگاه بیاورند!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حاشیه های داوری این روزهای فوتبال ایران گفت: پرسپولیس نیز از داوری ها لطمه خورده است. در همین دیدار زانوی من به خاطر ضربه مهاجم حریف ورم نموده است، اما به دنبال این نیستم که بگویم باید بازیکن حریف اخراج می گردد و طرفداران مان را گول بزنم. ما با فوتبال مان موفق به شکست رقبای خود شدیم. حتماً ما با داوری به فینال آسیا رفتیم و با داوری السد را شکست دادیم. برخی تیم ها نیز حتماً با داوری در مقابل تماشاگران خودشان سه گل از السد خوردند!

خلیل زاده با حمایت از علیرضا فغانی گفت: فغانی بهترین داور ایران است و در ایران رو دست ندارد. با حرف نمی توان فغانی را خراب کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 207

به "شجاع خلیل زاده: بهتر است بازیکنان استقلال سرشان به کار خودشان باشد، با نتایج پرسپولیس همه تیم های لیگ داداش شدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاع خلیل زاده: بهتر است بازیکنان استقلال سرشان به کار خودشان باشد، با نتایج پرسپولیس همه تیم های لیگ داداش شدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید