مربی ماشین سازی: تراکتور قوی ترین تیم لیگ برتر است، به دنبال 3 امتیازیم

به گزارش تور تایلند ارزان، مربی گسترش فولاد می گوید که فردا برای کسب سه امتیاز به مصاف تراکتورسازی می روند.

مربی ماشین سازی: تراکتور قوی ترین تیم لیگ برتر است، به دنبال 3 امتیازیم

به گزارش خبرنگاران، ماشین سازی در هفته ششم لیگ برتر فردا (پنج شنبه) ساعت 18 در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف تراکتورسازی می رود. یوسف بخشی زاده، مربی گسترش فولاد که به خاطر عدم انتخاب سرمربی جدید این تیم در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و در این نشست خبری اظهار کرد: می خواهیم فردا بازی شرافتمندانه و آبرومندانه ای مقابل تراکتورسازی انجام دهیم. از باشگاه تشکر می کنم که ما را شارژ مالی کرد و امیدوارم در بازی فردا سربلند بیرون بیاییم. ما شش مصدوم داریم و با تراکتوری بازی می کنیم که قدرتمندترین و پرمهره ترین تیم لیگ است اما ما هم حریف دست و پا بسته ای نیستیم. بازیکنان با آمادگی کامل تمرینات را انجام دادند. ما در چهار بازی اول بدشانسی آوردیم و می توانستیم در آن بازی ها برنده شویم.

او اضافه کرد: ما در آن بازی ها از لحاظ بدنی هم کم می آوردیم اما امیدوارم فردا بازی خوبی به نمایش بگذاریم. بازیکنان جایگزین ما مهره هایی نیستند که بتوانند جای خالی بازیکنان قبلی را پر نمایند. ما 100 درصد به دنبال سه امتیاز هستیم و دوست نداریم این بازی با تساوی به سرانجام برسد.

مربی گسترش فولاد گفت: تراکتوری که هفته قبل به مصاف سپاهان رفت تغییرات زیادی داشته است. این تیم روز به روز هماهنگ تر می گردد و بازی تاکتیکی به نمایش می گذارد. تراکتورسازی را به خوبی بررسی کردیم و نقاط ضعف و قوت آن را به خوبی می شناسیم. من سه سال در تراکتورسازی بودم اما الان تیم من ماشین سازی است و به این تیم فکر می کنم.

بخشی زاده در سرانجام درباره تماشاگران تبریزی گفت: تماشاگران تبریزی همیشه به فوتبالیست ها لطف داشتند. زمانی که در تراکتورسازی بودم تبریز 900 هزار نفر جمعیت داشت اما 30 هزار نفر به ورزشگاه باغ شمال می آمد. باید آرامش و رفاه کامل را برای آن ها فراهم کنیم. در ورزشگاه های ایران واقعا هواداران اذیت می شوند. امیدوارم هواداران پرشور تبریزی به راحتی وارد ورزشگاه شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 109

به "مربی ماشین سازی: تراکتور قوی ترین تیم لیگ برتر است، به دنبال 3 امتیازیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی ماشین سازی: تراکتور قوی ترین تیم لیگ برتر است، به دنبال 3 امتیازیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید