مرزبان: با قبول راهنمایی نفت مسجدسلیمان ریسک نکردم، تیم را با همین نفرات بالا می کشیم

به گزارش تور تایلند ارزان، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: راهنمایی تیمی باکیفیت را بر عهده گرفته ام و اعتقادم این است که اول باید به آرامش برسیم تا از بحران خارج شویم.

مرزبان: با قبول راهنمایی نفت مسجدسلیمان ریسک نکردم، تیم را با همین نفرات بالا می کشیم

علیرضا مرزبان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد حضورش در تیم نفت مسجدسلیمان گفت: راهنمایی تیمی را بر عهده گرفتم که در شرایط فعلی بیش از هر چیز احتیاج به آرامش دارد. من بازی های این تیم را در لیگ برتر دیده ام و انصافاً از نظر فنی تیم باکیفیتی است، اما باید دید دلیل عدم نتیجه گیری تیم نفت چه بوده و قبل از هر چیز این موضوع را در خودمان جست وجو کنیم. قطعاً اگر بتوانیم تیم را به آرامش رسانده و از بحران خارج کنیم، خیلی بهتر می توانیم گام های بعدی را برداریم.

ریسک نکرده ام وی در پاسخ به این سؤال که آیا با قبول راهنمایی تیم نفت مسجد سلیمان ریسک نکرده اید؟، یادآور شد: نه، ریسکی نمی بینم. همان طور که گفتم تیم خوبی داریم و فقط در نتیجه گیری موفق عمل نکرده ایم. بازیکنانی با تجربه و جوان هایی مستعد در تیم هستند که قطعاً با راهنمایی درست می توانیم گام های خوبی برداریم. حتی امکانات خوبی هم در اینجا دیده می گردد و واقعاً یکی از بهترین زمین چمن های ایران در مسجدسلیمان است. من چهار ماه پیش این زمین را دیدم و اعتقاد دارم کیفیت آن فوق العاده است و یاری زیادی به ما خواهد نمود تا فوتبالی که مدنظرمان هست را ارائه کنیم. البته قبل از هر چیز من قصد دارم به صورت گروهی و حتی فرد به فرد با بازیکنانم صحبت کنم و آرامش را به تیم برگردانم.

قرار نیست انقلابی در تیم داشته باشم سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در واکنش به این موضوع که آیا قصد دارد بازیکنان جدیدی به تیمش ببرد یا ترکیب تیم نفت را به طور کل تغییر دهد، بیان کرد: نه، قرار نیست انقلابی در تیم داشته باشم. بازیکنان نفت از نظر کیفی در سطح خوبی هستند و قبل از اینکه بخواهم به جذب بازیکن فکر کنم، به داشته هایم نگاه خواهم کرد. حتماً این موضوع را با بازیکنان مطرح خواهیم کرد که واقعاً مشکل در کجا بوده است که تا الان نتیجه لازم را با وجود بازی های خوبی که انجام داده اند، نگرفته اند. با همه آنها صحبت خواهم کرد تا با یاری هم و حمایت باشگاه تیم را به صندلی واقعی اش برسانیم. راجع به مسائل مربوط به تیم هم با مسئولان باشگاه صحبت خواهیم کرد. قطعاً در موفقیت و عدم موفقیت یک تیم همه اعضای مجموعه نقش دارند؛ از عوامل باشگاه گرفته تا کادرفنی و بازیکنان و برای اینکه تیم نتیجه لازم را بگیرد همه اعضا باید وظایف شان را به درستی انجام دهند.

نمی خواهم کادر شلوغی داشته باشم مرزبان با بیان اینکه نمی خواهد کادرشلوغی داشته باشد، توضیح داد: لئون استپانیان و میثم رضاپور در کنار من خواهند بود. همچنین یکی دو مربی بومی هم به ما اضافه می شوند تا تجربیات خود را در اختیار آنها قرار دهم. البته نمی خواهم خیلی کادر را شلوغ کنم و قرار است مربیان بومی که با ما هستند بر کارهای تیم های پایه هم نظارت داشته باشند، چرا که قطعاً بازیکنان مستعد زیادی در تیم های پایه بازی می نمایند که می توانند در آینده یاری زیادی به تیم بزرگسالان نمایند.

استقلال مقابل ما به دنبال خروج از بحران است وی در ارتباط با بازی پیش روی تیمش مقابل استقلال در لیگ برتر و همچنین جام حذفی نیز اعلام نمود: استقلال فصل را خوب آغاز نکرده است و با شکستی که مقابل السد داشت، وارد بحران شد. قطعاً این تیم به بازی پیش روی خود به دیدار خروج از بحران نگاه می نماید تا با روحیه خوبی به قطر برود. در کنار این قضیه ما هم تیمی هستیم که در بحران عدم نتیجه گیری هستیم و قطعاً می خواهیم خیلی زود این دوره را به اتمام برسانیم. مطمئناً بازی سخت و درگیرانه ای در انتظارمان است، اما بسیار امیدوارانه به این بازی نگاه می کنیم.

فوتبال ایران بخشی از زندگی من است سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان با تأکید بر اینکه از تیم های لیگ برتری شناخت لازم را دارد، گفت: درست است که در ایران نبودم، اما لیگ برتر ایران را با دقت زیر نظر داشتم. فوتبال ایران بخشی از زندگی من است و هر وقت احساس کنم که می توانم به فوتبال کشورم خدمت کنم، هرگز دریغ نخواهم کرد. حتی زمانی که به عنوان کارشناس به تلویزیون می روم سعی ام این است که اطلاعاتی در اختیار بیننده قرار دهم. سال هاست در کمیته جهانی فیفا عضویت دارم و یکی از دلایلی که باعث شد به ایران بیایم انگیزه بالا برای یاری به رشد فوتبال کشورم بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 120

به "مرزبان: با قبول راهنمایی نفت مسجدسلیمان ریسک نکردم، تیم را با همین نفرات بالا می کشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرزبان: با قبول راهنمایی نفت مسجدسلیمان ریسک نکردم، تیم را با همین نفرات بالا می کشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید