مسابقات کشوری بدمینتون جوانان در شهرستان دیواندره شروع شد

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران، فرماندار شهرستان دیواندره شامگاه پنج شنبه در مراسم افتتاحییه این دوره از مسابقات، گفت: ورزش علاوه بر سلامت جسم، درسلامت اخلاقی و اجتماعی نیز موثر بوده و سلامتی، میوه ورزش است و نگاه به ورزش باید نگاه سازنده و اثرگذار باشد.

مسابقات کشوری بدمینتون جوانان در شهرستان دیواندره شروع شد

جعفر توان اظهارداشت: با وجود اینکه شهرستان از لحاظ زیرساخت های ورزشی وضعیت مطلوبی ندارد ولی قهرمانان زیادی در رشته های مختلف ورزشی به جامعه معرفی نموده است.

وی به اهداف فعالیت های ورزشی اشاره نمود و اضافه کرد: ورزش علاوه بر بهداشت و تندرستی در پرورش و اخلاق روانی و اجتماعی نیز اثر گذار خواهد بود.

رئیس شورای ورزش شهرستان دیواندره ادامه داد: اعتبار احداث سالن تخصصی و خانه بدمینتون به نام مهران شهبازی از اعتبارات شهرستان تخصیص داده شده و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان شروع می گردد.

توان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این دوره از مسابقات در دیواندره، یادآور شد: این شهرستان آمادگی برگزاری مسابقات سطح کشوری در دیگر رشته های ورزشی را نیز دارد.

گفتنی است در ادامه این مراسم تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات رژه رفتند و سیپ از فریق عبدی مربی توانمند شهرستان و مهران شهبازی عضو تیم ملی بدمینتون کشور با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است در این دوره از مسابقات 82 بازیکن در قسمت یک نفره و 34 تیم در بخش دونفره به نمایندگی از 21 استان از سطح کشور با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 153

به "مسابقات کشوری بدمینتون جوانان در شهرستان دیواندره شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات کشوری بدمینتون جوانان در شهرستان دیواندره شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید