هاشم بیک زاده: داوری های لیگ دسته اول آزاردهنده است، گل گهر از دست ما فرار کرد

به گزارش تور تایلند ارزان، هاشم بیک زاده، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال جنوب گفت: داوری های لیگ دسته اول آزاردهنده است و امیدوارم کمیته داوران در این زمینه فکر اساسی کند.

هاشم بیک زاده: داوری های لیگ دسته اول آزاردهنده است، گل گهر از دست ما فرار کرد

هاشم بیک زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره بازی تیمش برابر گل گهر سیرجان گفت: ما بازی بدی انجام ندادیم، ولی می توانستیم خیلی بهتر از این کار کنیم. نمایش ما با چیزی که در تمرینات از خودمان نشان می دهیم فرق داشت، هر چند که در همین شرایط هم باید گل گهر را می بردیم. ما یک گل کاملاً تصادفی خوردیم و این در حالی است که قبل از آن می توانستیم دو موقعیت تک به تک را تبدیل به گل نموده و کار گل گهر را تمام کنیم. آنها در این بازی از دست ما فرار کردند.

وی در مورد اینکه برخی معتقدند نمایش گل گهر در این بازی در حد صدرنشین لیگ دسته اول نبوده است، تأکید کرد: آنها از ابتدای بازی تحت تأثیر ما بودند و اگر موقعیت محمد اوسانی تبدیل به گل می شد همه چیز فرق می کرد. گل گهر فقط برای دریافت مساوی به تهران آمده بود. جالب اینجاست که اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم از دقیقه 75 به بعد مدام به یکدیگر می گفتند که فقط 15 دقیقه مانده که بازی تمام گردد و یکدیگر را تشویق می کردند که نتیجه تساوی را حفظ نمایند. وقتی آنها بابت تساوی خوشحال و راضی هستند، این نشان می دهد که همه تیم ها روی تیم ما طور دیگری حساب باز می نمایند.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال جنوب با اشاره به داوری این بازی گفت: داور سوت هایی زد که واقعاً اعصاب تیم ما را به هم ریخت. بازیکنان آنها بارها روی بازیکنان ما خطا کردند. آنها مدام در درگیری های هوایی یا زمینی پیراهن بازیکنان ما را می کشیدند، ولی داور و یاری هایش هیچ توجهی نداشتند. انتظار ما از کمیته داوران این است که برای چنین مسابقات حساسی از داوران سرشناس استفاده کند. داوری های لیگ دسته اول واقعاً آزاردهنده است و امیدوارم برای بازی با مس که یک بازی مهم است، داوری قوی را انتخاب نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 175

به "هاشم بیک زاده: داوری های لیگ دسته اول آزاردهنده است، گل گهر از دست ما فرار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشم بیک زاده: داوری های لیگ دسته اول آزاردهنده است، گل گهر از دست ما فرار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید