هتل 3 ستاره مارک لند بوتیک پاتایا

به گزارش تور تایلند ارزان، هتل مارک لند بوتیک (The Mark Land Boutique Hotel)، یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره ارزان با امکاناتی قابل قبول در شهر ساحلی پاتایا است. اگر در سفر به پاتایا کیفیت مهم است، شایا این هتل برای شما مناسب نباشد، اما اگر هزینه اقامت برای شما مهم باشد، این هتل یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود.

هتل 3 ستاره مارک لند بوتیک پاتایا

هتل 3 ستاره مارک لند بوتیک که آخرین بار در سال 2010 باسازی شده  است و به عنوان یکی از هتل‌های پاتایا با قیمتی ارزان و موقعیتی خوب، 50 اتاق دلوکس، سوئیت سی ویو و گرند سوئیت دارد.

تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی، دسترسی به اینترنت وای فای، تلفن، حمام اختصاصی و یخچال از امکاناتی هستند که در واحدهای اقامتی هتل هستند. همچنین هر واحد دارای بالکن خصوصی می‌باشد و سوئیت از بهترین امکانات هر یک از اتاق‌های ان هتل برای تجربه اقامتی آسان در تور پاتایا هستند.

رستوران Blue Sky که در طبقه 27 هتل لند ملرک پاتایا قرار دارد و تجربه‌ای به یادماندنی از یک ناهارخوری رمانتیک و عاشقانه در کنار نمایش وسیعی از دریا به ارمغان می‌آورد.

هتل لند مارک بوتیک تایلند برای افرادی که با اتومبیل شخصی به این هتل آمده‌اند پارکینگ در نظر گرفته است و دسترسی به اینترنت در مکان‌های عمومی نیز امکان‌پذیر است. پذیرش به صورت شبانه روزی برای محافظت از اشیای گرانبهای مهمانان صندوق اماناتی در پذیرش تعبیه شده است.

استخر روباز یکی از امکانات رفاهی این هتل برای گردشگران تور پاتایا به شمار می‌رود که از آن می‌توان برای گذران اوقات فراغت استفاده کرد و یا از مرکز تناسب اندام هتل برای انجام تمرین‌ها و ورزش‌های روزانه بهره گرفت.

این هتل در پاتایا موقعیت خوبی داشته که با چند دقیقه پیاده‌روی به جاذبه‌هایی همچون تیفانی شو، گالری هنر در بهشت، بیمارستان بین‌المللی پاتایا و سنترال سنتر می‌رسید.

انتشار: 4 شهریور 1396 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 15

به "هتل 3 ستاره مارک لند بوتیک پاتایا" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل 3 ستاره مارک لند بوتیک پاتایا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 3 ستاره مارک لند بوتیک پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید