ویزای تور تایلند

به گزارش تور تایلند ارزان، برای این که بتوانید با تور تایلند همراه شوید و در سواحل آفتابی قدم زده و یا در تفریحات آبی مهیج ان شرکت کنید، باید ابتدا ویزای توریستی تایلند را در یافت کنید که در این مقاله بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

ویزای تور تایلند

متأسفانه در ماه نوامبر سال 2015 بود که صدور ویزاهای 6 ماهه با امکان چند بار ورود به این کشور که روش اصلی اقامت شش ‌ماهه اتباع خارجی در تایلند بود متوقف شد. برای تهیه ویزای تور تایلند یک نکته وجود دارد که آن هم این است که باید از سفارت کشور خود آن را درخواست نمایید. در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

ویزا با اجازه تنها یک ‌بار ورود در طول 90 روز. این نوع از ویزا برای 60 روز اعتبار دارد و می ‌توان آن را به ‌آسانی با پرداخت هزینه ‌ای مشخص در اداره مهاجرت تایلند برای مدت ‌زمان 30 روز آن را تمدید کرد. به ‌این ‌ترتیب می‌توانید برای 3 ماه در تایلند باقی بمانید. برای دریافت چنین ویزایی باید پیش از ورود به تایلند و از طریق سفارت ‌خانه های این کشور اقدام کنید.  هنگامی‌که وارد خاک این کشور شوید، امکان حضور 60 روزه در تایلند را خواهید داشت ولی قبل از این‌که این کشور را ترک کنید می ‌توانید به اداره مهاجرت این کشور مراجعه کرده و با پرداخت هزینه یادشده، اقامت خود را 30 روز دیگر نیز تمدید نمایید. به ‌این‌ترتیب شما توانسته‌ اید تا 90 روز در این کشور باقی بمانید ولی در این شرایط باید این کشور را ترک کنید و از مرزهای تایلند عبور خواهید نمود.

راه دیگر این است که از مرز این کشور خارج ‌شده و مهر خروج را در گذرنامه خود بزنید و سپس در همان روز دوباره به خاک تایلند بازگردید. البته در این شرایط نمی‌ توانید ویزای بلندمدت دریافت کنید و در صورت ورود از مرزهای زمینی می‌توانید 15 روز  در این کشور ‌مانده و با ورود از طریق مرزهای هوایی، 30 روز اقامت مجاز می‌توانید داشته باشید.

انتشار: 5 آذر 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 30

به "ویزای تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید