پرسپولیس اینگونه مدعی می گردد: حداقل 9 امتیاز از چهار بازی

به گزارش تور تایلند ارزان، پرسپولیسی ها می توانند حداقل با دو برد و دو مساوی فارغ از اینکه چه جایگاهی در انتها نیم فصل خواهند داشت، در جمع مدعیان قرار بگیرند یا با سه پیروزی به حداقل های استاندارد قهرمانی برسند.

پرسپولیس اینگونه مدعی می گردد: حداقل 9 امتیاز از چهار بازی

به گزارش خبرنگاران ، هر چند قرمزها با پیروزی در خانه پدیده و سپس پیروزی سه گله مقابل فولاد شروعی قهرمانانه داشتند اما در سه مسابقه متوالی با خوزستانی ها رنگ برد را ندیدند. پرسپولیس از 5 مسابقه ابتدایی اش 9 امتیاز گرفت. یعنی کمتر از میانگین دو امتیاز از هر بازی.

در پنج هفته دوم، نساجی و سپیدرود را برد اما تساوی مقابل استقلال و سایپا دلخواهش نبود. البته پیروزی مقابل پیکان شرایط را برای قرمزها بهتر کرد و آنها از 5 هفته دوم 11 امتیاز به دست آوردند. حالا پنج هفته سوم و خاتمهی نیم فصل اول شروع شده و بر خلاف دو مقطع قبلی، قرمزها با تساوی کارشان را شروع کردند. پرسپولیس چهار بازی دیگر دارد و باید حداقل 9 امتیاز بگیرد.

از چهار بازی باقیمانده، تیم برانکو دو بار مقابل تیم های نیمه بالای جدول و دو بار مقابل تیم های نیمه پایین جدول بازی می نماید و دو بار از تهران خارج می گردد. پرسپولیسی ها می توانند حداقل با دو برد و دو مساوی فارغ از اینکه چه جایگاهی در خاتمه نیم فصل خواهند داشت، در جمع مدعیان قرار بگیرند یا با سه پیروزی به حداقل های استاندارد قهرمانی برسند.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 195

به "پرسپولیس اینگونه مدعی می گردد: حداقل 9 امتیاز از چهار بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس اینگونه مدعی می گردد: حداقل 9 امتیاز از چهار بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید