پیچ در پیچ جاده در هیمالیا

به گزارش تور تایلند ارزان، Winding در تبت و هند . رانندگان و رانندگان قرن هاست که با بلندترین قله‌های کوهستان در حال مبارزه بوده‌اند . تکنولوژی‌ها بیش از امروز ظهور کرده‌اند , با این حال این جاده‌ها همچنان چالش برانگیز هستند . برخی از آن‌ها در واقع غیرمعمول هستند : با وجود این که آن‌ها بر روی یک سطح نسبتا صاف خم می‌شوند , بسیار انحنا دارند .

پیچ در پیچ جاده در هیمالیا

سرینگر , Leh یک بزرگراه ملی در شمال هند است که سابقا یک مسیر تجاری تاریخی محسوب می‌شد . این منطقه 422 کیلومتر ( 262 مایل ) است و از سرینگر تا Leh امتداد دارد . مسیر Winding تبت بسیار دور از Llhasa قرار دارد این شهر واقعا تماشایی به نظر می‌رسد , اگرچه این سفر پر از دست‌انداز خواهد بود .
برخی از ماجراجویان این بزرگراه‌ها را بر روی موتورسیکلت کامل می‌کنند . با این حال , مهم نیست که شما با اتوبوس به آنجا بروید یا یک راننده را اجاره کنید قطعا یکی از زیباترین سواری‌های خارق‌العاده را خواهید داشت .
چرا به آنجا بروی ?
هیمالیا برخی از خطرناک‌ترین و هیجان‌انگیزترین مسیرهای دنیا را فراهم می‌کند . برای محلی‌ها این کوه‌های باشکوه مقدس و بخشی از زندگی آن‌ها هستند . در این ضمن , مسافران به آنجا می‌روند تا این شکوه بی‌پایان را ببینند و مناطق سخت را تحسین کنند .
کی به آنجا بروی ?
تمام سال . هر چند در زمستان جاده‌ها را می توان در لایه ضخیمی از برف پوشاند .
چطور به آنجا برسیم ?
در تبت شما باید یک راننده استخدام کنید که به شما کمک کند . از بزرگراه Srinagar Leh در هر جایی از ایالت جامو و کشمیر - سراسر کشور عبور می‌کند .

انتشار: 30 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 89

به "پیچ در پیچ جاده در هیمالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیچ در پیچ جاده در هیمالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید