کارکنان دولت فدرال آمریکا به فضای مجازی پناه بردند ، تشکیل 1 هزار صفحه برای دریافت یاری های اقتصادی

به گزارش تور تایلند ارزان، در پی تعطیلی دولت در ایالات متحده هزاران نفر بیکار شده اند و در نتیجه برای امرار معاش خود با مشکلاتی روبرو شده اند. این افراد برای تامین مخارج زندگی خود دست به دامان فضای مجازی شده اند.

کارکنان دولت فدرال آمریکا به فضای مجازی پناه بردند ، تشکیل 1 هزار صفحه برای دریافت یاری های اقتصادی

بیش از 1 هزار صفحه و کمپین برای جمع آوری یاری های مردمی از سوی کارکنان دولت ایالات متحده تاسیس شده است. کارکنانی که مدت زیادی است بدون دریافت هیچ یاریی از سوی مقامات آمریکا در وضعیت بلاتکلیف و بدون حقوق کار می نمایند.

دولت ایالات متحده از دسامبر 2018 تعطیل شده است و در نتیجه کارفرمایان فدرال شروع به درخواست یاری نموده اند، زیرا تعطیلی دولت در هفته سوم خود به سر می برد.

یک سخنگوی کمپین اعتراضی GoFundMe در یک بیانیه ایمیلی گفت که کارکنان دولت تقریبا 1 هزار صفحه جمع آوری یاری های اقتصادی را برای دریافت یاری هزینه تنظیم نموده اند. این کاملا معین است که حداقل چند صد هزار دلار برای هزینه های روزمره زندگی این افراد، مانند آب و برق و مواد غذایی مورد احتیاج است.

سخنگوی مطبوعاتی این گروه نیز گفت: ما برای پیشگیری از سوء استفاده های اقتصادی از ابزارهای فنی اختصاصی استفاده می کنیم و پروتکل های متعددی را برای تأیید هویت قبل از انتقال پول انجام می دهیم.به گفته سخنگوی این پلتفرم، این کمپین ها مجموعا حدود 150،000 دلار دریافتی داشته است.

طبق گزارش سی بی اس نیوز، تعطی دولت در ماه دسامبر شروع شد، زیرا مجلس نمایندگان و مجلس سنا نمی توانستند در خصوص یاری اقتصادی به مبلغ 5 میلیارد دلار توسط رییس جمهور آمریکا دونالد ترامپ به توافق برساند. گزارش می گردد بیش از 420،000 کارمند دولتی هم اکنون و در سایه این اتفاقات بدون حقوق کار می نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 225

به "کارکنان دولت فدرال آمریکا به فضای مجازی پناه بردند ، تشکیل 1 هزار صفحه برای دریافت یاری های اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارکنان دولت فدرال آمریکا به فضای مجازی پناه بردند ، تشکیل 1 هزار صفحه برای دریافت یاری های اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید