کشتی فرنگی زیر 23 سال دنیا، دلخانی به مدال برنز نرسید

به گزارش تور تایلند ارزان، نماینده وزن 63 کیلوگرم ایران با شکست سنگین برابر حریفی از اوکراین از رسیدن به مدال برنز کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی دنیا بازماند.

کشتی فرنگی زیر 23 سال دنیا، دلخانی به مدال برنز نرسید

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های 5 وزن نخست کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی دنیا در رومانی، میثم دلخانی نماینده وزن 63 کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی و برای کسب مدال برنز دنیا به مصاف مصاف الکساندر هروشین نایب قهرمان جوانان دنیا از اوکراین رفت و در انتها با نمایشی ضعیف و دور از انتظار در حالیکه 3 دقیقه و 15 ثانیه از زمان مبارزه گذشته بود با امتیاز عالی و با نتیجه 12 بر 4 مغلوب شد و به عنوان پنجمی بسنده کرد.

دلخانی پیش از این روز گذشته(دوشنبه) و در جریان دیدارهای مقدماتی در دور اول مقابل ایهور بلیاک از بلاروس با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد. وی در دور دوم رامیز ممدوف از آذربایجان را با نتیجه 5 بر 4 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله مقابل کاتساکی اندو از ژاپن با نتیجه 6 بر 3 مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

دیگر نماینده ایران در 5 وزن نخست علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم است که امشب(سه شنبه) برای کسب مدال برنز به مصاف کونستا مائین پای از فنلاند می رود.

رضاخدری در 55 ، چوبچیان در 77 و مهدی فلاح در وزن 87 کیلوگرم نیز دیگر نمایندگان ایران در 5 وزن نخست این رقابت ها بودند که از دور رقابت ها کنار رفتند.

ایران در پنج وزن دوم نیز 4 شانس مدال برنز دارد که مسابقات آنها فردا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 183

به "کشتی فرنگی زیر 23 سال دنیا، دلخانی به مدال برنز نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی زیر 23 سال دنیا، دلخانی به مدال برنز نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید