گزارش خبرنگار اعزامی از اندونزی، فرهادی زاد: قایق های خریداری گردیده به قایقران ها رسید، اقدامات لازم برای تهیه فشنگ تیراندازها انجام شد

به گزارش تور تایلند ارزان، سرپرست کاروان ورزشی ایران در پالمبانگ از تحویل قایق های خریداری گردیده به ورزشکاران قایقرانی و اقدامات اجرا شده در تهیه فشنگ و ساچمه برای تیراندازان اطلاع داد.

گزارش خبرنگار اعزامی از اندونزی، فرهادی زاد: قایق های خریداری گردیده به قایقران ها رسید، اقدامات لازم برای تهیه فشنگ تیراندازها انجام شد

به گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی ، مهین فرهادی زاد گفت: کاروان ایران در پالمبانگ حدود 132 نفر متشکل از ورزشکار، مربی و سرپرست در قالب 7 رشته در بخش زنان و مردان حضور دارد.

وی ادامه داد: پالمبانگ از نظر اسکان و سایت های مسابقات و تمرین ورزشکاران آماده اما لازم بود از ناحیه کادر سرپرستی چک نهایی صورت گیرد تا ورزشکاران ما هم در بخش اسکان و هم در بخش فنی مشکل خاصی نداشته باشند که خوشبختانه این زمان و فضا وجود داشت.

سرپرست کاروان ایران افزود: ورزشکاران به محض ورود در بخش های خودشان مستقر شدند. یکی دو روز اول قایق هایی که خریداری گردیده بود باید به دست ورزشکاران می رسید و همین طور در تهیه فشنگ و ساچمه باید اقداماتی انجام می دادیم که این کار هم انجام شد.

وی بیان داشت: ورزشکاران ایرانی در رشته های قایقرانی زنان و مردان، تیراندازی زنان و مردان، تنیس زنان و مردان، صخره مردان، والیبال ساحلی و سپک تاکرای مردان و کانو در دهکده بازی های پالمبانگ اسکان دارند. در این مدت تمرینات ورزشکاران صبح و بعدازظهر به خوبی انجام می گردد.

فرهادی زاد درباره شرایط میزبانی نیز مطرح کرد: میزبان تمام کوشش خود را به کار گرفته و تعداد زیادی داوطلب هم در دهکده حضور دارند، به هرحال پذیرایی از این همه مهمان کار ساده ای نیست و شاید لازم بوده در جاهایی از قبل وقت بیشتری بگذارند ولی هرجایی که مشکلی وجود دارد با روی خوش همکاری و سعی می نمایند در کوتاه ترین زمان آن را برطرف نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 95

به "گزارش خبرنگار اعزامی از اندونزی، فرهادی زاد: قایق های خریداری گردیده به قایقران ها رسید، اقدامات لازم برای تهیه فشنگ تیراندازها انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی از اندونزی، فرهادی زاد: قایق های خریداری گردیده به قایقران ها رسید، اقدامات لازم برای تهیه فشنگ تیراندازها انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید