آذرنیا: تراکتور برای آسیا و قهرمانی لیگ برتر می جنگد

به گزارش تور تایلند ارزان، سرپرست تیم تراکتور گفت: تراکتور که می خواهد برای آسیا و قهرمانی بجنگد تفاوتی ندارد با کدام تیم بازی کند.

آذرنیا: تراکتور برای آسیا و قهرمانی لیگ برتر می جنگد

برای سفر با قیمت تور پوکت 1400 همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حسن آذرنیا درباره برگزاری قرعه کشی لیگ برتر گفت: از سازمان لیگ که برنامه خوبی را ترتیب دید، تشکر می کنم. به نظر من قرعه کشی لیگ برتر خوب بود. برای تراکتور که می خواهد برای آسیا و قهرمانی بجنگد تفاوتی ندارد با کدام تیم بازی کند.

وی اضافه کرد: از قرعه خودمان راضی هستیم و ان شاءالله بتوانیم تا آغاز مسابقات نقاط قوت مان را تقویت و نقاط ضعف مان را رفع کنیم تا آغاز خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

سرپرست تیم تراکتور ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در سرانجام فصل آنچه لایق طرفداران تراکتور است یعنی قهرمانی را به دست آورده و مردم خوب آذربایجان و طرفداران خوب تراکتور را خرسند کنیم.

آذرنیا درباره اینکه آیا تیم تراکتور برای حضور در فصل آینده لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به خوبی تشکیل شده است، گفت: تیم خوبی بسته شده و آنچه مدنظر کادر فنی و علیرضا منصوری بوده را جذب نموده ایم. بازیکنان با تجربه و جوانی را در اختیار گرفته ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1394

به "آذرنیا: تراکتور برای آسیا و قهرمانی لیگ برتر می جنگد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذرنیا: تراکتور برای آسیا و قهرمانی لیگ برتر می جنگد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید