آمادگی کامل ستاد بحران، بازگشایی 90 درصد راه های روستایی بروجرد

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: 90 درصد راه های روستایی شهرستان بازگشایی شده است.

آمادگی کامل ستاد بحران، بازگشایی 90 درصد راه های روستایی بروجرد

عبدالرحیم رحیمی امروز در جلسه ستاد بحران شهرستان که در فرمانداری بروجرد برگزار گشت، اظهار کرد: ستاد بحران از ساعت 8 صبح روز گذشته در آماده باش بود و روسای ادارات پای کار بودند.

وی توضیح داد: کمبود ماشین آلات در شهرستان باعث بروز بحران در بروجرد شد و ستاد بحران به خوبی پای کار بوده و کار خود را انجام داده اند.

فرماندار بروجرد گفت: اولویت اول در بازگشایی راه های اصلی است و بعد از آن راه های روستایی و فرعی بازگشایی می گردد.

رحیمی افزود: متأسفانه علی رغم هشدارهای که هواشناسی از روزهای قبل داده بود مردم به آن هشدارها توجه نکردند که این امر خود باعث بروز مشکل شد.

وی با اشاره به کاهش دما در هفته آینده، گفت: باید آمادگی مواجهه با برودت هوا را در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده داشته باشیم.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: ادارات نباید وسایل گرمایشی و برق را در وقت غیر اداری روشن بگذارند و برای صرفه جویی و جلوگیری از قطع احتمالی برق و گاز صرفه جویی در دستور کار قرار بگیرد.

رحیمی مطرح کرد: زمانی که از سوی هواشناسی هشدار داده می گردد باید سوخت مورد احتیاج روستاها تأمین و انتقال بیماران و زنان باردار به شهر در دستورکار قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 899

به "آمادگی کامل ستاد بحران، بازگشایی 90 درصد راه های روستایی بروجرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی کامل ستاد بحران، بازگشایی 90 درصد راه های روستایی بروجرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید