آمار خوب شهرداری همدان در 5 هفته ابتدایی لیگ دسته اول فوتبال

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران، در هفته پنجم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان توانست در ملاقات خانگی اش رایکا بابل را با نتیجه 3 بر صفر شکست داده تا با 11 امتیاز بعد از قشقایی 12 امتیازی در رده دوم جدول قرار گیرد. شهرداری همدان که به تازگی از لیگ دسته دو به لیگ یک صعود نموده، با نتایج خوبش در 5 هفته ابتدایی این مسابقات توانسته خودش را به عنوان پدیده این فصل معرفی کند.

آمار خوب شهرداری همدان در 5 هفته ابتدایی لیگ دسته اول فوتبال

شهرداری همدان که با یک مربی بومی به نام رضا طلایی منش نتایج خوبی در این 5 هفته گرفته است، همراه با ملوان تنها تیم هایی هستند که در 5 هفته طعم شکست را نچشیده اند تا شکست ناپذیرهای لیگ دسته اول باشند.

شهرداری همدان به جز آنکه یکی از دو تیم شکست ناپذیر این فصل است، در فاز تهاجمی و تدافعی برترین عملکرد را در بین 18 تیم حاضر در این مسابقات دارد. همدانی ها با 8 گل زده بعد از خیبر (با 9 گل) دومین خط حمله خوب و با آمار 100 درصد کلین شیت و بدون گل خورده، برترین خط دفاعی را در اختیار دارند. آنها تنها تیمی هستند که هنوز در این فصل دروازه شان باز نشده است.

شهرداری همدان که در هفته پنجم توانست تیم سخت کوش رایکا را با 3 گل در همدان شکست دهد، در هفته اول نیز با نتیجه 4 بر صفر ماشین سازی را در تبریز شکست داده بود. آنها در هفته های دوم و سوم به دو مساوی بدون گل مقابل ملوان آرمان گهر رسیدند و در هفته چهارم شاهین بوشهر را با یک گل مغلوب نموده بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2037

به "آمار خوب شهرداری همدان در 5 هفته ابتدایی لیگ دسته اول فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار خوب شهرداری همدان در 5 هفته ابتدایی لیگ دسته اول فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید