مهاجری: ما برای خودمان بازی می کنیم، نه دیگر تیم ها

به گزارش تور تایلند ارزان، سمیرا شیرمردی، ماشین سازی تبریز این روزها بیش از هر زمانی نگاه ها را به خود جلب نموده. تیمی که تاثیر مستقیمی در مشخص قهرمان لیگ هجدهم دارد. ماشین سازی تبریز در هفته های پایانی لیگ برتر، مقابل تیم های بالا جدولی پرسپولیس و پدیده مشهد بازی دارد که هر کدام می توانند نقش مهمی در قهرمانی و حتی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. رضا مهاجری سرمربی ماشین سازی تبریز که این روزها شرایط سختی را پشت سر می گذارد، درباره وضعیت تیمش، شکست سنگین مقابل سپاهان و... صحبت های جالبی دارد.

مهاجری: ما برای خودمان بازی می کنیم، نه دیگر تیم ها

* * *

- ماشین سازی تبریز این روزها شرایط ویژه ای دارد. تیم تان نه تنها در مشخص قهرمان لیگ برتر نقش مهمی ایفا می نماید بلکه حتی می تواند سرنوشت تیم های خواستار کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را تغییر دهد.

بله، دقیقا همین طور است اما ما بدون توجه به شرایط جدول به میدان می رویم و می خواهیم بهترین بازی ها را انجام دهیم. اگر بخواهیم به شرایط جدول توجه کنیم، بازیکنان دچار استرس می شوند و نمی توانند خوب کار نمایند.

- اما به نظر می رسد در بازی های گذشته مقابل استقلال و سپاهان هم شرایط به همین صورت بود و بازیکنان تان استرس زیادی داشتند...

شاید اینطور باشد. به هر حال ما بارها با بازیکنان صحبت کردیم که توجهی به شرایط جدول نداشته باشند اما بحث های رسانه ای روی این مساله تاثیر می گذارد. با این وجود کوشش می کنیم با بچه ها جلسه داشته باشیم که به دور از استرس و توجه به شرایط جدول مقابل پرسپولیس و پدیده مشهد بازی نمایند.

- تیم تان در نیم فصل اول خیلی خوب کار کرد و حتی به نیمه اول جدول رسید اما در نیم فصل دوم چندان پیروز نبود و گل هم نمی زند...

درست است. ما در نیم فصل اول شرایط نسبتا بهتری داشتیم اما در نیم فصل دوم کمبود بازیکن باعث شد دچار مشکل شویم. به هر حال پیمان بابایی و یکی، 2 بازیکن دیگر از ماشین سازی تبریز جدا شدند که شرایط ما را سخت کردند.

- چرا به جای آنها بازیکن نگرفتید؟

خیلی دوست داشتم این اتفاق بیفتد اما در جابجایی نیم فصل، جذب بازیکن خوب واقعا سخت است چون هیچ باشگاهی با جدایی بازیکن کار آمد و خوب خود موافقت نمی نماید. به خاطر همین دچار مشکل شدیم.

- بازیکن خارجی هم نمی توانستید بگیرید؟

سخت بود چون بازیکن خارجی احتیاج به زمان دارد تا هم با شرایط فوتبال ایران هماهنگ گردد و هم با تیم. به خاطر همین نمی شد ریسک کرد و بازیکن خارجی هم گرفت.

- در بازی با سپاهان انتظار می رفت ماشین سازی تبریز بازی بهتری انجام دهد و حداقل یک مساوی بگیرد اما این اتفاق نیفتاد.

ما تمام کوشش مان این بود که واقعا در این بازی امتیاز بگیریم اما زورمان نمی رسید. سپاهان تیم خیلی خوب و کاملی است که امتیاز دریافت از آن واقعا سخت بود و نمی توانستیم کاری انجام دهیم.

- بعد از این بازی، فرید بهزادی کریمی بازیکن سابق سپاهان که در ترکیب اصلی ماشین سازی قرار داشت، در مصاحبه ای گفت دوست دارند سپاهان قهرمان گردد، نه پرسپولیس که همین صحبت ها حاشیه های زیادی به وجود آورد.

من دقیقا نمی دانم فرید چه چیزی گفته اما ظاهرا صحبت هایش درست منعکس نشده. ما واقعا برای پیروزیت ماشین سازی کوشش می کنیم و به خاطر آن تمام توان و تمرکزمان را می گذاریم. من با فرید صحبت کردم که به خود من هم گفته برداشت اشتباهی از صحبت هایش انجام شد.

- به هر حال با این صحبت ها، حالا این شایعه به وجود آمده که رضا مهاجری به خاطر علاقه خاصی که به استقلال دارد و البته یاری به سپاهان، تیمش را طوری مقابل پرسپولیس به میدان می فرستد که حتما امتیاز بگیرند و اجازه ندهد شاگردان برانکو قهرمان شوند؟

من الان سرمربی ماشین سازی هستم و توجهی به دیگر تیم ها ندارم اما به هر حال به خاطر خودمان کوشش می کنیم بهترین بازی را مقابل پرسپولیس انجام دهیم و به پیروزی برسیم. بدون شک بازیکنان مان به خاطر اینکه بازی پخش زنده است، انگیزه زیادی برای خودنمایی دارند و کوشش می نمایند بهترین نمایش را داشته باشند. در این بازی هم مثل بقیه بازی ها به چیزی جز کسب پیروزی فکر نمی کنیم. با توجه به اینکه پرسپولیس مقابل پاختاکور هم باخته و شرایط خوبی به لحاظ روحی ندارد، الان زمان خوبی است که بتوانیم از پرسپولیس، 3 امتیاز را کسب کنیم.

- در هفته پایانی هم بازی مقابل پدیده مشهد، می تواند نقش مهمی در کسب سهمیه آسیا ایفا نماید.

همانطور که قبلا گفتم ما برای پیروزیت تیم خودمان کوشش می کنیم. ضمن اینکه فکر می کنم تراکتور بدون یاری هیچ تیمی می تواند سهمیه آسیا را کسب کند و احتیاجی به این ندارد که ما در هفته پایانی لیگ به یاری آنها بیایم.

- اما گفته می گردد ماشین سازی تا الان به گونه ای برای پیروزیت تراکتور کار نموده!

اصلا اینطور نیست. به هر حال شرایط ماشین سازی طوری است که همه برایش شایعه درست می نمایند اما همه من را می شناسند و می دانند چیزی جز پیروزیت تیمم اهمیت ندارد. ما برای تراکتور بازی نکردیم اما به خاطر همشهری بودن مان تا الان حرف و حدیث های زیادی را تحمل کردیم.

9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 292

به "مهاجری: ما برای خودمان بازی می کنیم، نه دیگر تیم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: ما برای خودمان بازی می کنیم، نه دیگر تیم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید