احداث 18 کانال جدید راهنمایی آب های سطحی تبریز

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: در طول چهار سال گذشته، 18 کانال جدید برای راهنمایی آب های سطحی در مناطق مختلف شهر احداث نموده ایم.

احداث 18 کانال جدید راهنمایی آب های سطحی تبریز

ایرج شهین باهر با اشاره به عوامل مهم وقوع سیلاب در سطح شهر، اظهار کرد: بارش های شدید باران جزو حوادث غیرمترقبه است و دوره های بازگشت دارد که معمولا هر 25 یا 30 سال حجم بارش ها به قدری است که منجر به وقوع سیل می گردد.

وی ادامه داد: زیرساخت های شهری در شهرهای مختلف متفاوت است و حتی در برخی شهرها که زیرساخت ها کامل است تا حدی تعیین، کشش و ظرفیت تاب آوری دارند.

وی گفت: طی چهار سال اخیر در نقاط مختلف شهر تبریز مطالعات جامع راهنمایی و جمع آوری آب های سطحی صورت گرفته و تقریبا 40 درصد این مطالعات اجرایی و عملیاتی شده و هر سال لایروبی کانال ها در اولویت بوده است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهین باهر با بیان این که مدیریت های قبلی این شهرداری عمدتا به اجرای پروژه های ویترینی علاقه داشتند، اضافه کرد: اجرای پروژه هایی هم چون احداث کانال ها، چون بیشتر دیده می گردد، برای مدیران چندان مطلوبیت ندارد اما دوره فعلی مدیریت شهری روی این موضوع کار کرد.

وی متذکر شد: هرچند قبول داریم که تا شرایط مطلوب فاصله است اما کوشش می کنیم تا خاتمه دوره نیز اقدامات پیش بینی شده در حوزه راهنمایی آب های سطحی تداوم یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1787

به "احداث 18 کانال جدید راهنمایی آب های سطحی تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث 18 کانال جدید راهنمایی آب های سطحی تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید