پیش بینی جوّی ناپایدار در آذربایجان شرقی

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: برای 24 ساعت آینده در استان جوّی ناپایدار پیش بینی می شود که در برخی نواحی به ویژه در منطقه ارسباران موجب افزایش ابر و رگبار باران و رعد و برق خواهد شد.

پیش بینی جوّی ناپایدار در آذربایجان شرقی

محمد امیدفر در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی 24 ساعت آینده جوّی ناپایدار در استان پیش بینی می شود که گذر امواج فراز میانی جو و شرایط فصلی و محلی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، موجب افزایش ابر شده و در برخی نواحی به ویژه ارسباران، رگبار باران و رعد و برق خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از فردا، سه شنبه، جوّی پایدار همراه با افزایش نسبی دما برای استان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته حداکثر دمای تبریز 29 و حداقل 17 درجه بالای صفر بود، افزود: جلفا با 33 درجه بالای صفر گرمترین شهر و چاراویماق با حداقل 10 درجه بالای صفر، خنک ترین شهر استان بود همچنین دمای فعلی تبریز 21 درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

امیدفر در پایان با اشاره به بارندگی های روز گذشته در بخش هایی از استان عنوان کرد: شرایط ناپایدار 24 ساعت گذشته موجب بارش رگباری در برخی شهرهای استان شد که بیشترین میزان بارندگی مربوط به اهر بود که 8 میلی متر گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1214

به "پیش بینی جوّی ناپایدار در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی جوّی ناپایدار در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید