احمد خسروفر به مدال طلا رسید، پنجمین طلای کاروان ایران

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران از کره جنوبی، احمد خسرو فر تکواندوکار تیم دانشجویان ایران که امروز پیروز شد با ارائه مبارزات قابل توجه همه رقبا را شکست داده و به بازی نهایی راه پیدا کند، در جدال برای کسب مدال طلا به مصاف لوئیز مایزروی از فرانسه رفت و در حالی که این رقابت به تساوی هفت به هفت کشید، نماینده ایران توانست در امتیاز طلایی بازی را هشت به هفت به سود خود تمام کند و به عنوان قهرمانی برسد.

احمد خسروفر به مدال طلا رسید، پنجمین طلای کاروان ایران

خسرو فر امروز در وزن 74- کیلوگرم کار خود را با پیروزی 12بر 9 مقابل رادیلو از مکزیک شروع کرد و در ادامه مارکو موتاک از کرواسی را 4بر2 ، پراسیلا از تایلند را 11بر10 و گلسمانن از آلمان را 15بر8 شکست داد به ملاقات نهایی راه پیدا کرد.

به گفته خلیفه، سرمربی تیم تکواندوی دانشجویان با کسب این مدال، قهرمانی تیم تکواندو ایران هم مسجل شده است.

تیم اعزامی کشورمان در رشته تکواندو امروز چهار نماینده داشت که در این بین اکرم خدابنده لو در وزن 73+ کیلوگرم پس از استراحت در مرحله نخست ، حریفانی از چین تایپه و مراکش را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی نیز ایلنا ایکاوا از روسیه را شکشت داد و راهی بازی نهایی شد.

همچنین مهران عسگری در وزن 87+ کیلوگرم با سه پیروزی مقابل قبرس ، فرانسه و روسیه به نیمه نهایی رسید و در این مرحله به قهرمان دنیا از ازبکستان باخت و برنز گرفت. فرزانه صاحبی هم با قبول شکست مقابل نماینده ونزوئلا از گردونه رقابت ها خارج شده بود.

با مدال خسروفر، تعداد مدال های ایران به عدد 13 (پنج طلا، دو نقره و شش برنز) رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 767

به "احمد خسروفر به مدال طلا رسید، پنجمین طلای کاروان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمد خسروفر به مدال طلا رسید، پنجمین طلای کاروان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید