استاندار آذربایجان غربی روز ارتش را تبریک گفت

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی در پیامی 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

استاندار آذربایجان غربی روز ارتش را تبریک گفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی؛ متن پیغام محمدمهدی شهریاری به این توضیح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

29 فروردین ماه تندیس زیبایی از ایثار و شجاعت دلاور مردانی است که در دفاع از میهن حماسه ها آفریده اند. ارتشیان قهرمان؛ پرصلابت و پایدار همیشه تداعی گر رشادت و مقاومت و مردمداری بوده و در حفظ هویت، کیان و ارزش های متعالی نظام همیشه پیروز و پیروز بوده اند.

در تداوم تلاشها، شجاعت ها و حماسه آفرینی های ارتش قهرمان در هشت سال دفاع مقدس، امروز شاهد آنیم که با شعار ارتش فدای ملت در میدان نبرد با ویروس کرونا جان برکف و مخلص حضوری درخشان داشته باشند. این تجلی روشن رشادت و مردمداری همیشه در عرصه های یاری به مردم نمود داشته و ارتش دلاور با دستیابی به یک بالندگی فاخر که نشات گرفته از توان جوانان و نیروهای دانشمند ایرانی است ضمن اینکه دوستان و دشمنان را به تحسین واداشته، پشتیبانی بزرگ برای روزهای سخت کشور است.

اینجانب 29 فروردین ماه را به خانواده معظم و بزرگوار شهدا و جانبازان عزیز ارتشی و تمام حماسه آفرینان ارتش بویژه قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش در شمالغرب کشور تبریک می گویم. توفیق تمامی مدافعان حریم امن جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب را از درگاه ایزدمنان خواستارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1083

به "استاندار آذربایجان غربی روز ارتش را تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار آذربایجان غربی روز ارتش را تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید