اطلاعاتی جدید از گوشی گلکسی نوت 20 پلاس سامسونگ منتشر شد

به گزارش تور تایلند ارزان، بر اساس برخی خبر های جدید که اخیرا منتشر شده اند گوشی گلکسی نوت 20 پلاس به زودی وارد بازار می شود. این گوشی هوشمند دارای ویژگی هایی خاص است. برای مثال همه افراد انتظار دارند این گوشی دارای دوربینی فوق العاده باشد.

اطلاعاتی جدید از گوشی گلکسی نوت 20 پلاس سامسونگ منتشر شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مطابق اطلاعاتی که در اکانت های رسمی سامسونگ در توییتر و ویبو منتشر شده است، گوشی هوشمند نوت 20 پلاس دارای سنسور 108 مگاپیکسلی خواهد بود، در حالی که ToF با کمک دوربین اصلی، سنسور فوکوس لیزر جایگزین خواهد شد.

بیشتر بدانید:

گلکسی بادز و گلگسی بادز پلاس سامسونگ به روزرسانی شدند

چرا سه ماهه نخست سال 2020 برای تلفن های هوشمند سخت بود؟

سامسونگ 80 ٪ از سفارشات OLED را برای آیفون های 2020 تضمین می کند

این سنسور 1 / 1.33 اینچی سامسونگ Bright HM1 خواهد بود. همان مدلی که در Galaxy S20 Ultra مشاهده می شود. حسگر تمرکز لیزر اضافی به جای داشتن یک سنسور ToF استاتیک که پیش زمینه و پس زمینه را تجزیه و تحلیل می کند، به دوربین اصلی کمک می کند.

سنسور پشت لنز با زاویه دید فوق العاده خواهد بود 12 مگاپیکسلی ISOCELL Fast 2L3، اندازه 1 / 2.55 اینچ و دارای PDAF است. با توجه به اطلاعات منتشر شده، لنز تله فوتو پریسکوپ نیز وجود خواهد داشت، اما دارای یک لنز 13 مگاپیکسلی Slim 3M5 است. پیش از این شنیده بودیم که گلکسی نوت 20 پلاس با تراشه های اکسینوس 992 مجهز شده اند.

منبع: انتخاب
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1190

به "اطلاعاتی جدید از گوشی گلکسی نوت 20 پلاس سامسونگ منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی جدید از گوشی گلکسی نوت 20 پلاس سامسونگ منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید