اعترافات، دیگو مارادونا

به گزارش تور تایلند ارزان، بازیکن آرژانتینی در زمین فوتبال، ستاره بود اما درون و بیرون آن اغلب جنجال به پا کرده است.

اعترافات، دیگو مارادونا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مارکا، دیگو آرماندو مارادونا یک چهره خوب و یک چهره بد دارد. او فوتبالیست فوق العاده ای بود اما از لحاظ شخصی مسائلی داشت. ستاره آرژانتینی در زمین با توپ جادویی عمل می کرد و در کشورش خدای فوتبال بود. با این حال به خاطر جنجال هایش همیشه در مرکز توجه قرار داشت. از اعتیاد به مواد مخدر و شلیک به سمت روزنامه نگاران و درگیری هایش تا جمله های تند و کنایه آمیز از جمله حواشی مهاجم سابق ناپولی بودند.

مسائل با مواد

مارادونا چند ماه پیش در یک مصاحبه گفت: زمانی که کوکائین مصرف می کردم هیچ چیزی نداشتم و یک زامبی بودم. مواد ستاره ملی پوش را در دوران ورزشی اش به عنوان یک فوتبالیست و همچنین در طول زندگی اش دنبال کرد. اولین رسوایی در سال 1991 در ناپولی رخ داد. تست کوکائین بازیکن آرژانتینی مثبت اعلام و با محرومیت 15 ماهه روبرو شد. سپس این اتفاق در جام جهانی 94 آمریکا رخ داد.

اسطوره باشگاه ناپولی در سال 1996 اظهار کرد: در زمان بازیگری ام مدتی مواد می کشیدم اما هرگز از آن برای به عنوان محرک استفاده نکردم. آن هایی که می گویند کوکائین انسان را تهییج می کند هیچ چیز نمی دانند. اگر برای فوتبال بازی کردن کوکائین مصرف کنید نمی توانید بازی کنید. کوکائین برای بهتر عمل کردن در زمین مصرف نمی شود. به درد زندگی نمی خورد و کلا به هیچ دردی نمی خورد.

او در ادامه افزود: اولین بار در سال 1982 مواد را در اروپا امتحان کردم. آن زمان 22 سال داشتم و برای باور به زندگی این کار را کردم. مواد را در فوتبال امتحان کردم چون در آن جا مانند همه مکان ها مواد هست. می دانید برای این که کسی متوجه مواد کشیدنم نشود چه کاری انجام می دادم؟ لامپ را روشن نمی کردم. با چراغ خاموش به سرویس بهداشتی می رفتم. یک بار که این کار را می خواستم در خانه ام انجام بدهم ناگهان دالما در را کوبید. داشتم می مردم! من یک معتاد بودم و همیشه برای مردم یک معتاد خواهم بود چون یک معتاد هرگز بخشیده نمی شود.

یک تفنگ برای شلیک به روزنامه نگاران

در نخستین ماه های سال 1994 کمی پیش از مثبت اعلام شدن تست اعتیاد مارادونا برای جام جهانی آمریکا یک اتفاق عجیب رخ داد. ستاره آرژانتینی همیشه با روزنامه نگاران مشکل داشت. یک بار برای این که خبرنگاران را از جلوی خانه اش دور کند از تفنگ بادی استفاده کرد و یک تیر شلیک کرد. در سال 2013 دوباره این اتفاق تکرار شد. این بار از سنگ و لگد استفاده کرد. یکی از عکاس های حاضر در آن اتفاق اظهار کرد: زمانی که پیاده شد سیگار برگ در دستانش بود و شروع به توهین به ما کرد. همانطور که عکس می گرفتیم به ما نزدیک شد و به پشتمان لگد زد.

درگیری در زمین و مشاجره با همسرش

مارادونا به دلیل دیگری هم از حضور در میادین محروم شده است. زمانی که بازیکن بارسلونا بود به خاطر درگیری در فینال کوپا دل ری 84 با جریمه روبرو شد. او گردن میگل آنخل سولا، بازیکن اتلتیک بیلبائو گرفت و سه ما محروم شد اما به علت پیوستن به ناپولی هرگز آن را نگذراند.

بازیکن بازنشسته همچنین در حال مشاجره با یکی از همسرانش دیده شد. پلیس از او به خاطر آسیب احتمالی به نامزدش روسیو اولیوا در هتلی در مادرید بازپرسی کرد. سپس اولیوا گفت که تنها یک مشاجره شدید بوده است.

کنایه ها

سرمربی آرژانتینی هرگز زبانش را گاز نمی گیرد! زبان او گاهی تند می شود و به همین خاطر اغلب اظهاراتش جنجالی می شود. کمتر کسی با نقدها ستاره سال های دور تیم ملی آرژانتین روبرو نشده است.

مسی

کار بی فایده ای است کسی را رهبر خود قرار دهید که قبل از بازی 20 بار به دستشویی می رود.

هیچ کس به ارزش مسی شکی ندارد اما بهترین نیست.

رونالدو

رونالدو گل می زند و شامپو می فروشد.

دوست داشتم رونالدو آرژانتینی بود اما یک بازیکن داشتیم که شباهت زیادی به او داشت. او باتیستوتا بود که توپ را لمس و به گل تبدیل می کرد. من مسی را بیشتر دوست دارم اما نمی گویم که مسی یک مهاجم نوک است چون نیست.

سیاست

بوش یک قاتل است، ترجیح می دهم دوست فیدل کاسترو باشم.

دونالد ترامپ عروسک خیمه شب بازی است.

می خواستم به آمریکا بروم اما کلینتون نادان این اجازه را به من نداد.

پله

نیمار بهتر از مسی است؟ پله قرص هایش را اشتباه مصرف کرده است.

سن روی تصمیماتش اثر گذاشته است. البته نباید او را مقصر دانست، 20 سال است که هیچ کاری نکرده است. حتی در سوپرمارکت دیده نشده است. تنهایی جایی که می توان او را دید در مراسم ها پشت سر رییس فیفاست و شبیه عروسک های کنترلی است.

فیفا و فدراسیون فوتبال آرژانتین

باید وب سایت ژائو هاولانژ را دزد دات کام نامید.

باید در AFA (فدراسیون فوتبال آرژانتین) یک نارنجک انداخت و همه چیز را از دوباره ساخت.

من خیلی اشتیاق داشتم کارهای زیادی در آن جا انجام دهم اما زمانی که در تیم ملی همیشه به تو انگ خائن می زنند. به همین خاطر دوباره برنگشتم. یک فدراسیون جدید می خواستیم و چیکی تاپیا را در راس قرار دادیم.

هاولانژ واترپلو بازی می کرد به همین خاطر چیزی درباره فوتبال نمی داند.

در فوتبال مافیای بزرگی وجود دارد. اگر پول ندهی نمی توانی وارد شوی.

شیلتون دروازه بان انگلیس

مارادونا در جام جهانی 1986 برابر انگلیس یکی از گل هایش را با دست به ثمر رساند. او در این رابطه به شیلتون گفت: می خواهم یک راز را به تو بگویم: با دست توپ را زدم.

رسانه

اگر برای هدایت تیم ملی باید لابی کرد و با روزنامه نگارهایی همچون فرناندو نیمبرو صحبت کرد، من آن جا را ترک و استعفا می کنم.

رسانه های آرژانتین با من مانند یک آشغال رفتار می کنند.

کلیسا

زمانی که وارد واتیکان شدم و آن همه طلا را دیدم به یک بمب تبدیل شدم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1108

به "اعترافات، دیگو مارادونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعترافات، دیگو مارادونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید