اعطای زودتر از موعد تسهیلات نوسازی تاکسی های با فرسودگی بالا

به گزارش تور تایلند ارزان، معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران از نوسازی بیش از 3500 تاکسی از ابتدای امسال اطلاع داد.

اعطای زودتر از موعد تسهیلات نوسازی تاکسی های با فرسودگی بالا

بـه گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علی محتشمی پور معاون فنی و بهره برداری با اعلام این خبر اضافه نمود: از ابتدای امسال تا به امروز تعداد دو هزار و 846 متقاضی با استفاده از تسهیلات بانکی اقدام به نوسازی ناوگان فرسوده و تعداد 836 متقاضی نیز به صورت نقدی خودروی جایگزین خود را گرفته و طبق برنامه ریزی های صورت پذیرفته بیش از دو هزار و 100 متقاضی نیز پس از تکمیل پرونده بانکی خود تا خاتمه امسال و یا ابتدای سال آینده خودرو دریافت می نمایند.

وی توضیح داد: در حال حاضر تاکسیرانان به دو شیوه نقدی و روش استفاده از تسهیلات 90 میلیون تومانی صندوق کار آفرینی امید می توانند نسبت به آغاز فرآیند نوسازی خود اقدام نمایند.

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران با تشریح جزییات استفاده از طرح نقدی گفت: در این طرح متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه نوسازی ناوگان به وسیله شرکت ها در دفاتر هماهنگی نسبت به ارائه درخواست خرید خودرو به صورت نقدی اقدام می نمایند. پس ازصدور کد رهگیری و دریافت پیش فاکتور از نمایندگی های شرکت ایران خودرو نیز اقدام به واریز وجه نموده و این در حالی است که تا زمان تحویل خودروی جایگزین می توانند با تاکسی فرسوده خود فعالیت نمایند.

وی بعلاوه مطرح نمود: در حال حاضر استفاده از تسهیلات بانکی نوسازی ناوگان، فقط شامل متقاضیانی می گردد که نسبت به واریز آورده اولیه خود تا تاریخ 15 آذرماه امسال اقدام نموده اند.

محتشمی پور با بیان اینکه طرح نوسازی ناوگان به صورت کلید به کلید اجرا می گردد، گفت: در این طرح پس از اعلام نمایندگی های خودرو ساز، متقاضیان نسبت به تحویل خودروی فرسوده به مراکز اسقاط اقدام و ارزش گواهی اسقاط و لاشه خودروی خود را نیز مطابق با قیمت های اعلام شده نسبت به نوع خودرو از مراکز اسقاط دریافت می نمایند.

وی یادآور شد: تاکسیرانان در همان روز می توانند با مراجعه به محل نمایندگی ایران خودرو نسبت به دریافت خودروی جایگزین اقدام نمایند.

بنا براعلام روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران، معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی از ایجاد امکان ویژه برای تاکسیرانانی که خودروی آن ها دارای فرسودگی بالا بوده و امکان فعالیت با آن را ندارند اطلاع داد و گفت: این تاکسیرانان می تواند درخواست نوسازی تاکسی خود را زودتر از موعد مقرر به مراکز اسقاط اعلام نمایند، اما بدیهی است این گروه از افراد تا زمان تحویل خودروی جایگزین امکان فعالیت نخواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2121

به "اعطای زودتر از موعد تسهیلات نوسازی تاکسی های با فرسودگی بالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای زودتر از موعد تسهیلات نوسازی تاکسی های با فرسودگی بالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید