اعلام نتایج نهایی پذیرش رشته های بدون آزمون کاردانی نظام تازه

به گزارش تور تایلند ارزان، اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی دوره کاردانی نظام نو دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسه های آموزش عالی غیرانتفاعی بهمن ماه سال 1400 اعلام شد.

اعلام نتایج نهایی پذیرش رشته های بدون آزمون کاردانی نظام تازه

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، در پی اطلاعیه 18 آذرماه 1400 سازمان سنجش درباره پذیرش دانشجو در کدرشته محل های اعلام شده از سوی دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی در دوره کاردانی نظام نو دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی بهمن ماه سال 1400، اسامی پذیرفته شدگان نهایی این کدرشته محل ها در سایت سازمان سنجش اعلام شد.

متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی این مرحله اعلام شده لازم است برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام و مدارک مورد نیاز و نحوه انجام مراحل ثبت نام از روز دوشنبه 4 بهمن 1400 به سایت اطلاع رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان باید دارای اصل و یا گواهی دوره دوم ماز طریقه نظام نو در یکی از رشته های تحصیلی شاخه فنی و حرفه ای و کارودانش و یا دیپلم فنی و حرفه ای و کارودانش نظام ترمی و یا سالی واحدی و یا دیپلم شاخه نظری نظام آموزشی نو (نظام 3-3-6) و یا نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی بوده و یا دوره مربوط را حداکثر تا انتها شهریور ماه سال 1400 با پیروزیت به انتها رسانده باشند و یا دارای دیپلم نظام قدیم (دوره چهارساله) بوده باشند.

تبصره: پذیرفته شدگان دارای دیپلم شاخه نظری نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی در زمان ثبت نام علاوه بر مدرک دیپلم، باید گواهی مدرک پیش دانشگاهی با تاریخ فارغ التحصیلی حداکثر تا 31 شهریور 1400 را نیز ارائه کنند، در غیر این صورت مجاز به ثبت نام نخواهند بود.

پذیرفته شدگان مندرج در این اطلاعیه که قبلاً در یکی از دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته اند مطابق ضوابط، قبولی قبلی آنان لغو شده و باید منحصراً در رشته قبولی نو به تحصیل بپردازند.

ضمناًً این دسته از متقاضیان لازم نیست از محل قبولی قبلی خود انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و از طریق موسسه محل قبولی مدارک ثبت نامی افراد از محل قبولی قبلی آنان درخواست می شود.

پذیرفته شدگان مرد لازم است با توجه به بند مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه های 18 و 19 دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره کاردانی نظام نو دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی بهمن ماه سال 1400 واجد شرایط لازم بوده و گواهی مربوط به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.

باتوجه به اینکه این دسته از پذیرفته شدگان حداکثر تا انتها شهریور ماه سال جاری پیروز به اخذ دیپلم شده اند لذا قبولی پذیرفته شدگانی که دارای مغایرت معدل هستند باطل اعلام می شود و مجاز به ثبت نام در رشته قبولی اعلام شده در این مرحله نیستند.

کد رایانه ای و رشته تحصیلی دارندگان دیپلم ماز طریقه نظام نو، شاخه نظری نظام آموزشی نو (نظام 3-3-6)، نظام سالی واحدی، ترم واحدی، نظام قدیم آموزش ماز طریقه (جدول شماره 5 مندرج در صفحه های 29 تا 35 دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی دوره های نظام نو سال 1400) باید با عنوان رشته تحصیلی قبولی اعلام شده مطابقت داشته باشد؛ در غیر این صورت قبولی آنان لغو خواهد شد.

پذیرفته شدگان دارای دیپلم شاخه نظری منحصراً مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته های تحصیلی کاردانی ناپیوسته هستند.

پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و عدم ثبت نام در زمان مقرر به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

در هر مرحله از پذیرش (ثبت نام، پذیرش دانشجو و یا هنگام تحصیل)، چنانچه مشخص شود که متقاضی حقایق را کتمان کرده و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نیست، قبولی وی لغو و طبق مقررات با ایشان رفتار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2168

به "اعلام نتایج نهایی پذیرش رشته های بدون آزمون کاردانی نظام تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نتایج نهایی پذیرش رشته های بدون آزمون کاردانی نظام تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید