تور ارزان یونان: انتخابی جام جهانی 2022، شکست خانگی آذربایجان و پیروزی یونان، سوئد و اوکراین

به گزارش تور تایلند ارزان، آذربایجان با شکستی که مقابل جمهوری ایرلند متحمل شد، در انتهای جدول گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در قاره سبز ماندنی شد.

تور ارزان یونان: انتخابی جام جهانی 2022، شکست خانگی آذربایجان و پیروزی یونان، سوئد و اوکراین

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا، از ساعت 19:30 امشب (شنبه - به وقت ایران) با برگزاری یک ملاقات از گروه های D ،A و F و دو ملاقات از گروه B پیگیری شد.

در گروه A، آذربایجان با نتیجه 3 بر صفر مغلوب میهمان خود جمهوری ایرلند شد. کالوم رابینسون در دقایق 7 و 39 و چیه دوزی اوگبنه در دقیقه 90، گل های این مسابقه را به ثمر رساندند تا ایرلند با پنج امتیاز، در صندلی چهارم جدول باقی بماند.

آذربایجان هم که در این بازی به صورت کامل از حجت حق وردی بهره می برد و علی قربانی را در ترکیب نداشت، یک امتیازی ماند و همچنان قعرنشین جدول گروه A به تعداد می رود.

در گروه B، یونان با گل های آناستاسیوس باکاستاس در دقیقه 90 و دیمیتریوس پلکاس در دقیقه 5+90 بر گرجستان غلبه کرد. سوئد هم با نتیجه 3 بر صفر از سد کوزوو گذشت. امیل فورسبرگ در دقیقه 28 (از روی نقطه پنالتی)، الکساندر ایزاک در دقیقه 63 و روبین کوایسون در دقیقه 80، دروازه گرجستان را گشودند تا سوئد با 12 امتیاز، صندلی دوم جدول گروه B را به خود اختصاص دهد.

در گروه D هم اوکراین با نتیجه 2 بر یک در خانه فنلاند به فزونی رسید. آندری یارمولنکو در دقیقه 4 و رومان یارمچوک در دقیقه 34، دروازه فنلاند را گشودند و تیمو پوکی در دقیقه 29، یکی از گل های خورده میهمان را جبران کرد. شاگردان اولکساندر پتراکوف با هشت امتیاز، به صندلی دوم جدول گروه D راه یافتند.

اسکاتلند هم با نتیجه 3 بر 2 مقابل تیم رژیم اشغالگر قدس پیروز شد تا این دو به ترتیب با 14 و 10 امتیاز، رتبه های دوم و سوم جدول گروه F را به خود اختصاص دهند.

ملاقاتهای به جامانده این هفته انتخابی جام جهانی قطر در قاره سبز، از ساعت 22:15 شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1966

به "تور ارزان یونان: انتخابی جام جهانی 2022، شکست خانگی آذربایجان و پیروزی یونان، سوئد و اوکراین" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور ارزان یونان: انتخابی جام جهانی 2022، شکست خانگی آذربایجان و پیروزی یونان، سوئد و اوکراین" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان یونان: انتخابی جام جهانی 2022، شکست خانگی آذربایجان و پیروزی یونان، سوئد و اوکراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید