انتخاب مانچینی برای روبه رو نشدن در پلی آف جام جهانی 2022

به گزارش تور تایلند ارزان، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا نام تیمی را که ترجیح می دهد شاگردانش در دور اول مرحله پلی آف جام جهانی 2022 در قاره اروپا با آن روبه نشوند، اظهار داشت.

انتخاب مانچینی برای روبه رو نشدن در پلی آف جام جهانی 2022

به گزارش خبرنگاران، فرصت سوزی های تیم ملی ایتالیا در طول بازی های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر، در خوشبینانه ترین حال زحمت این تیم را برای صعود به مرحله نهایی این رقابت ها زیاد می نماید، اما این اتفاق می تواند یک پیامد بد هم داشته باشد که آن تکرار ناکامی دوره قبل برای راهیابی به جام جهانی است. قهرمان یورو 2020 تنها چهار ماه پس از فتح این تورنمنت حالا چشم به مرحله پلی آف دارد تا بلکه از آنجا یکی از سه سهمیه به جامانده برای تیم های قاره سبز را کسب کند. این در حالی است که راستا صعود به جام جهانی از پلی آف در قاره اروپا نسبت به ادوار قبلی سخت تر شده است.

ایتالیایی ها اگرچه به سبب قرار داشتن در بین تیم های دوم برتر مرحله انتخابی در سید نخست قرعه کشی پلی آف قرار می گیرند و از رویارویی با رقبایی مانند پرتغال، سوئد و ولز معاف می شوند اما در صورت کسب پیروزی در دور اول پلی آف، برای دور دوم باید خود را آماده مصاف با هر تیمی نمایند. روبرتو مانچینی سرمربی آتزوری هم امیدوار است که در هیچکدام از بازی های پلی آف، تیمش با یکی از بزرگان ناکام در صعود مستقیم روبه رو نشود، به خصوص یک تیم.

مانچینی در یک مراسم در شهر رم که شب گذشته (سه شنبه) برگزار گردید گفت: ما خودمان را از پیش صعودکرده می دانستیم، اما اتفاقی که افتاد به ما فهماند که باید بر اساس نتایجی که در زمین بازی رخ می دهد، فکر کنیم. با این حال باید سعی کنیم مثبت اندیش بمانیم، چون در 40 بازی اخیرمان فقط یکی را باختیم (مقابل اسپانیا در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا). بنابراین هنوز شانس خوبی برای صعود داریم. اگر دست من بود ترجیح می دادم که به جای ماه مارس، بازی های پلی آف مان را همین حالا انجام دهیم یا در آستانه برگزاری جام جهانی. ترجیح می دهم با کدام تیم روبه رو نشویم؟ اگر قرار باشد یک تیم را انتخاب کنم، ترجیح می دهم که با پرتغال روبه رو نشویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2046

به "انتخاب مانچینی برای روبه رو نشدن در پلی آف جام جهانی 2022" امتیاز دهید

1 کاربر به "انتخاب مانچینی برای روبه رو نشدن در پلی آف جام جهانی 2022" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب مانچینی برای روبه رو نشدن در پلی آف جام جهانی 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید