بانکوک را برای سفر انتخاب کنید

به گزارش تور تایلند ارزان، بانکوک یکی از برترین شهرهای کشور تایلند برای سفر می‌باشد و گردشگران را با بوداهای طلایی، باغ‌های رنگارنگ و برج‌های عظیم به سوی خود می‌کشاند. این شهر را باید یک بار هم شده در طول عمر خود ببینید. 

بانکوک را برای سفر انتخاب کنید

این شهر در اغلب روزهای سال آب و هوایی گرم دارد. ماه‌های نوامبر تا فوریه بهترین زمان برای همراهی با تور بانکوک ارزان به شمار می‌روند. در این ماه‌ها رطوبت و دما در پایین‌ترین حد خود بوده و یک سفر عالی را تجربه خواهید کرد. در  خیابان‌های  شلوغ این شهر دستفروش‌هایی را مشاهده خواهید کرد که غذاهای مختلفی را به فروش می‌رسانند که علاوه بر ارزان‌قیمت بودن، بسیار تازه و سالم می‌باشند و بوی آنها در هوا به مشام می‌رسد این از آنجایی است که مردم این شهر به غذا خوردن بسیار علاقه دارند. Thai Salad غذای اصلی تایلندی‌ها بوده که در همه‌ رستوران‌ها هم سرو می‌گردد.

قدیمی‌ترین شهر کشور تایلند با استراحتگاهی ساحلی، هواهین است که فاصله کمی با بانکوک دارد. استراحتگاه خانواده سلطنتی نیز در این شهر قرار گرفته است. بانکوک به همراه پوکت و هواهین، محل مناسبی برای استراحت و اقامت خانواده‌ها هستند. Thai زبان رسمی مردم تایلند بوده و نیمی از مردم این کشور با این زبان با هم صحبت می‌کنند. بات (Baht) واحد پول کشور تایلند می‌باشد. هر بات به صد ستنگ Satang تقسیم می‌شود.

مردم تایلند هر روز هفته با یک رنگ نام‌گذاری شده‌اند. اگر روز چهارشنبه، لباس سبز و یا جمعه، لباس آبی به تن نمایید، بیشتر شما را تحویل خواهند گرفت. بانکوک به علت داشتن معابد بودایی زیبا شهرت فراوانی داشته و معبدهای بانکوک با تمام آئین‌های سنتی و احترامی که اهالی منطقه برای آن‌ها دارند، از بهترین جاذبه‌های این شهر در کشور تایلند هستند. با دانستن قیمت تور تایلند به بهترین شهر آن بانکوک سفر کنید.

انتشار: 6 مرداد 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 10

به "بانکوک را برای سفر انتخاب کنید" امتیاز دهید

1 کاربر به "بانکوک را برای سفر انتخاب کنید" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانکوک را برای سفر انتخاب کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید