آشنایی با بازار روی آب تایلند

به گزارش تور تایلند ارزان، یکی از شلوغ‌ترین بازارهای کشور تایلند که محلی برای خرید غذا و میوه‌های تازه و صنایع دستی زیبا است، به یکی از جاذبه‌های این کشور تبدیل شده است. این بازار به صورت سنتی اداره می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم که زمانی را برای بازدید از این بازار انتخاب کنید که بین ساعت کاری این بازار یعنی بین ساعت‌های 6:00 صبح تا 11:00 ظهر باشد.

آشنایی با بازار روی آب تایلند

گشت زنی در بازارهای کشور تایلند واقعا جذاب است و شما را خسته نخواهد کرد. مخصوصا بازار بر روی آب که فروشندگان آن بر روی قایق به فروش میوه و صنایع دستی خود می‌پردازند. این بازار زیبا در فاصله 80 کیلومتری از جنوب غرب بانکوک، قرار گرفته است.

در کنار خرید کردن یکی دیگر از تفریحات جالب برای گردشگرانی که به تایلند می روند می تواند شهربازی با انواع بازی های جالب توجه مانند شهر برفی، تنگه باریک، اتومبیل عتیقه، گردباد، فرش پرنده و پیست اتومبیل رانی است. خوب است که در تور لحظه آخری تایلند سلیقه تمام اعضای خانواده را در نظر گرفته، مخصوصا کودکان که از حضور در یک شهر بازی رویایی لذت خواهند برد.

بعد از بازدید از این بازار با سوار شدن بر قایق‌ها و کشتی‌های تفریحی بر روی رودخانه چائوپرایا (Chao Phraya) روز خود را کامل کنید. البته پیشنهاد می کنیم اگر بودجه شما اجازه می‌دهد، در کشتی گراند پرل (Grand Pearl) در فضایی دل‌انگیز به صرف شام بپردازید، این کشتی در زمان شب از لنگرگاه ریورسیتی (River City) در یک مسیر طولانی به حر کت می‌پردازد و در هنگام صرف شام می‌توانید مناظر اطراف را هم تماشا کنید. از زیر پل رامای هشتم دور زده و به لنگرگاه بروید.

انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 690

به "آشنایی با بازار روی آب تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بازار روی آب تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید