بازسازی 5زمین چمن فوتبال منطقه16

به گزارش تور تایلند ارزان، شهرداری منطقه16 برای بهبود شرایط امکانات ورزشی محله ها و افزایش رفاه عمومی، 6زمین چمن مصنوعی روباز را در محله ها تعمیر و نونوار کرد.

بازسازی 5زمین چمن فوتبال منطقه16

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

خبرنگاران- رضا نیکنام: پیمان پور نصر شهردار منطقه16 با بیان اینکه مدیریت شهری از همه توان خود برای افزایش رفاه و خدماتدهی به شهروندان قدم بهره می گیرد، گفت: بسیاری از زمین های چمن مصنوعی فوتبال به دلیل قدمت زیاد، شرایط آب و هوایی و بارش برف و باران و استفاده غیراصولی، تخریب شده و به دلیل آسیب دیدگی فراوان، کارکرد اصلی خود را از دست داده بودند. به همین دلیل این زمین های فوتبال بازسازی و با نصب چمن مصنوعی جدید، آماده بهره برداری شهروندان شده اند.

لازم به ذکر است؛ زمین های چمن مصنوعی روباز منطقه16 از جمله بهمن یک و 2 با مساحت 2هزار و 400مترمربع، شهید رجایی با مساحت هزار و 500مترمربع، ابریشم با مساحت 400مترمربع، فلاحتی با مساحت هزار و 200مترمربع بازسازی اصولی شدند و زمین فوتبال چهارصددستگاه با مساحت 400مترمربع درحال بازسازی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1011

به "بازسازی 5زمین چمن فوتبال منطقه16" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی 5زمین چمن فوتبال منطقه16"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید