بازی نو The Lords of the Fallen در 2023 عرضه منتشر می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش تور تایلند ارزان، کمپانی CI Games و استودیوی Hexworks به تازگی اعلام نموده اند که بازی The Lords of the Fallen که قبلا قرار بود با نام Lords of the Fallen 2 عرضه گردد، در سال 2023 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

بازی نو The Lords of the Fallen در 2023 عرضه منتشر می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید

The Lords of the Fallen یک اثر ماجراجویی و نقش آفرینی کاملا تازه و حماسی است که در دنیایی وسیع و به هم پیوسته جریان داشته که بیش از پنج برابر بزرگتر از بازی اصلی است.در خلاصه داستان بازی آمده که پس از دوران ظلم، پایان خدای شیطان، آدیر (Adyr)، شکست می خورد. با این حال خدایان برای همواره سقوط نمی نمایند.

اکنون، سال ها از آن دوران گذشته و رستاخیز آدیر نزدیک است. به عنوان یکی از جنگجویان افسانه ای جنگ های صلیبی، در این بازی نقش آفرینی بزرگ، در هر دو قلمرو زندگان و مردگان سفر خواهید کرد و در این بین، رویارویی با باس های قدرتمند، مبارزات چالش برانگیز و سریع، شخصیت های مجذوب کننده و داستان گویی عمیق را تجربه خواهید کرد.

از ویژگی های کلیدی بازی می توان به وجود دو دنیای متمایز، با این حال پیوسته اشاره نمود. در حالی که قلمرو زندگان از چالش های خود برخوردار است، اما وحشت هایی ناشناخته در قلمرو کابوس وار مردگان در کمین شما هستند که با فانوسی که در بازی وجود دارد باید بین این دو رفت و آمد کنید. برای ورود به این دنیاها ابتدا باید شخصیت خود را بسازید. قبل از انتخاب یکی از نه کلاس موجود که شامل مواردی نظیر Knight ،Rogue و غیره می گردد، ظاهر شخصیت خود را از طیف گسترده ای از گزینه های مختلف شخصی سازی خواهید کرد و در طول بازی با ارتقای توانایی ها، سلاح ها، زره ها و جادوهای مختلف، شخصیت خود را بسته به سبک بازی خود توسعه خواهید داد.

بیش از 100 سلاح در بازی وجود دارد که می توانید از آن ها بهره ببرید و در این میان استفاده از جادو جهت حملات ویرانگر لازم است. مبارزات سریع و عمیق هستند که باید قبل از ورود به نبرد به خوبی به استراتژی های مختلف فکر کنید. کمپین گسترده و تک نفره بازی را می توان به تنهایی یا با یک فرد دیگر تجربه کرد. البته باید دقت داشته باشید که قهرمانان قلمروهای دیگر می توانند به شما حمله نمایند.

بازی The Lords of the Fallen سال آینده برای کنسول های ایکس باکس سری، پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2271

به "بازی نو The Lords of the Fallen در 2023 عرضه منتشر می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی نو The Lords of the Fallen در 2023 عرضه منتشر می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید