بازی Returnal در تاریخ 29 اسفند منتشر خواهد شد

به گزارش تور تایلند ارزان، جدیدترین بازی استودیو Housemarque یکی از آثاری بود که چند ماه پیش در اولین رویداد معرفی بازی های پلی استیشن 5، برای نخستین بار به نمایش در آمد. اکنون در جریان مراسم گیم اواردز 2020 تاریخ عرضه و نمایش جدید بازی Returnal منتشر شده است.

بازی Returnal در تاریخ 29 اسفند منتشر خواهد شد

طبق چیزی که در انتهای تریلر بازی Returnal دیدیم، این اثر یک روز قبل از آخرین روز سال شمسی یعنی در تاریخ 29 اسفند 1399 (19 مارس 2021) به صورت انحصاری برای کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 عرضه می گردد تا اثری دیگر به لیست بازی های پلی استیشن 5 در سه ماهه اول 2021 اضافه گردد.

  • لست آو آس 2 بهترین بازی سال؛ برندگان گیم اواردز 2020 اعلام شد

Returnal یک بازی شوتر سوم شخص روگ لایک است که توسط استودیو Housemarque ساخته و توسط شرکت سونی به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر می گردد. Housemarque در گذشته با ساخت آثاری همچون Resogun، Alienation و Nex Machina همکاری بسیاری خوبی را با سونی تجربه نموده است. حال آن ها در جدیدترین ساخته خود هم این همکاری را با سونی ادامه داده اند. به نظر می رسد که بازی Returnal ویژگی اصلی آثار قبلی این استودیو را در خود دارد و همچنان قرار است اکشنی سریع و بسیار پرهیجان را تحویل مخاطبان خود دهد. با این تفاوت که این بار بودجه و بزرگی پروژه از ساخته های قبلی بیشتر است. روگ لایک بودن بازی یکی از تفاوت های مهم و اساسی و از کلیدی ترین ویژگی های آن است. از آنجایی که این روزها بازی های روگ لایک هواداران زیادی پیدا نموده اند و توانسته اند خوش بدرخشند، این فرصت خوبی است تا Returnal بتواند توجه طیف بیشتری از مخاطبان را به خود جلب کند.

در تریلر بازی مشاهده کردیم که فرایند و سرعت بازی بسیار سریع و با هیجان دنبال می گردد و برای مقابله با موجودات ناشناخته و عجیب بازی شما باید همواره در حال جنب وجوش و حرکت باشید و به سوی دشمن حمله کنید. هرچند Returnal یک بازی شوتر است، اما حتی در بخش کوتاهی از تریلر دیدیم که شخصیت اصلی از در مقابله با دشمنان از چیزی همانند شمشیر هم استفاده کرد.

همچنین در گذشته سازندگان اعلام نموده بودند که نام شخصیت اصلی بازی سِلین (Selene) است و بازی قرار است داستان او را دنبال کند. روگ لایک بودن بازی طبیعتا نقش مهمی در شیوه روایت داستان بازی Returnal دارد و آن را کمی متفاوت می نماید. علاوه بر این، گفته شده است که این بازی از ویژگی صدای سه بعدی پلی استیشن 5 بهره مناسبی را خواهد برد تا بتواند به وسیله صدا مخاطبان را به سطح جدیدی از غوطه وری در بازی برساند. همچنین این عنوان از ویژگی های کنترلر دوال سنس استفاده خواهد نمود که این روزها بسیار سر و صدا نموده و با استقبال گسترده گیمرها روبرو شده است و از این طریق تجربه متفاوتی را ارائه خواهد داد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1534

به "بازی Returnal در تاریخ 29 اسفند منتشر خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Returnal در تاریخ 29 اسفند منتشر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید