بحران بلایای طبیعی در هندیجان جدی گرفته گردد

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران: فرماندار هندیجان گفت: در بارندگی روزهای گذشته به پایه های انتقال برق، واحدهای مسکونی، محصولات کشاورزی و دامی خسارت وارد شد و باید بحران بلایای طبیعی در هندیجان جدی گرفته گردد.

بحران بلایای طبیعی در هندیجان جدی گرفته گردد

به گزارش خبرنگاران از بندر هندیجان، جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان هندیجان پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

احمد جعفری نسب در این جلسه گفت: حادثه هیچ گاه خبر نمی کند به همین دلیل باید مدیران شهرستان در آمادگی کامل به سر برند.

وی با بیان اینکه مدیران اداری دوره های ویژه مدیریت بحران را گذرانده اند، گفت: باید بحران بلایای طبیعی را جدی بگیریم و باید بدانیم در این شرایط چگونه عمل کنیم.

فرماندار شهرستان هندیجان با اشاره به اینکه بلایای طبیعی در دنیا 41 نوع و در ایران 31 نوع است، بیان نمود: تأکید رئیس جمهور استفاده از همه ظرفیت و امکانات در شرایط بحرانی است.

وی با بیان اینکه بارندگی روزهای گذشته خسارات متعددی به شهرستان هندیجان وارد کرد، بیان کرد: به دلیل بارندگی شدید به 115 پایه انتقال برق خسارت وارد شد و حدود 21 واحد مسکونی هم دچار خسارت شدند.

جعفری نسب اضافه نمود: خسارت به بخش کشاورزی و وارد آمدن خسارت به 13 فروند قایق صیادی معادل 427 میلیون ریال از دیگر خسارت های بارندگی در شهرستان هندیجان بود.

وی با اشاره به تلف شدن 25 رأس گوسفند در بارندگی هندیجان گفت: با حضور به موقع در بحران می توان جلوی این خسارات را گرفت.

فرماندار هندیجان با تأکید بر همکاری دستگاه های مختلف شهرستان در مواقع بحرانی بیان کرد: باید برای مهار بحران ها و بلایای طبیعی کم کاری نکنیم.

ی

منبع: تسنیم
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1117

به "بحران بلایای طبیعی در هندیجان جدی گرفته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران بلایای طبیعی در هندیجان جدی گرفته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید