برای تفریح در پوکت چه کنیم؟

به گزارش تور تایلند ارزان، جاذبه‌های تفریحی جزیره پوکت در کشور تایلند باعث شده‌اند که گردشگران بسیاری به این کشور سفر کنند. تفریحات این جزیره بسیار جالب و مهیج هستند و می‌توانید با بخشی از آن‌ها در این جزیره آشنا شوند.

برای تفریح در پوکت چه کنیم؟

تورهای جنگلی فیل سواری پوکت

مجریان تور در این جزیره بسیار هستند، این مجموعه تفریحات گوناگونی برای ماجراجویی دارد. موج سواری، فیل سواری تا تورهای جنگلی از تورهایی آپشنالی هستند که برای گردشگران تور لحظه آخری تایلند آماده شده‌اند. این فعالیت‌ها در اطراف شهر برگزار شده و عملیات حفاظت از محیط زیست هم جزو برنامه‌های آن‌ها می‌باشد.

قایق سواری در تند آب

قایق سواری در تند آب (WhiteWater Rafting)، از مهیج‌ترین تفریحات جزیره پوکت در تایلند به شمار می‌رود. گردشگران هنگامی که با قایق بادی مسیری 4 کیلومتری را از میان جنگل طی می‌نمایند. بهترین زمان برای این کار در فصل باران یعنی از ماه ژوئن تا نوامبر است. 

باغ وحش پوکت

در این پارک زیبا نمایش‌هایی ار حیواناتی همچون میمون‌ها، تمساح‌ها و فیل‌ها به چشم می‌خورند. در این باغ وحش همچنین یک باغ پروانه، باغ ارکیده و یک آکواریوم در نظزر گرفته شده است. آکواریوم پوکت در 10 کیلومتری جنوب پوکت قرار دارد و مجموعه‌ای غنی از ماهی‌های استوایی و لاک‌پشت‌های دریایی و سایر جانداران دریایی را به نمایش گذاشته است. 

فیل سواری

علاقه مندان به فیل سواری، در جزیره پوکت نوعی متفاوت از این تفریح را تجربه خواهند کرد. این سواری یکی از پرطرفدارترین فعالیت‌هایی می‌باشد که گردشگران انجام می‌دهند زیرا در هنگام سواری آرام خود، از زیبایی‌های طبیعت بکر نیز در طول راه لذت خواهند برد.

آکواریوم پوکت

این آکواریوم در مرکز حیات دریایی این جزیره قرار گرفته و بازسازی شده است. جاذبه‌های دریایی و ماهیان رنگارنگ آب‌های شیرین است. تونل 10 متری که در زیر آب کشیده شده بسیار محبوب هستند و راه خوبی برای دیدن حیوانات دریایی از نزدیک است. مخازن و آکواریوم های عظیمی هم می‌باشند که در آن می‌توانید لاکپشت‌های بزرگ، ماهی‌های نورانی و چندین گونه حیوان بومی این مناطق را بازدید کنند. علاقه‌مندان به غواصی هم اجازه دارند در زیر آب در بین صخره‌های مرجانی زیبا به گشت‌وگذار برسند. 

انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 8

به "برای تفریح در پوکت چه کنیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "برای تفریح در پوکت چه کنیم؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای تفریح در پوکت چه کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید