برخواه: در مسابقات جهانی تایلند به دنبال قهرمانی هستیم، خدا یاری کند سهراب مرادی به المپیک برسد

به گزارش تور تایلند ارزان، سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: بعضی از ورزشکاران ما کم تجربه هستند ولی به دنبال قهرمانی در مسابقات جهانی هستیم.

برخواه: در مسابقات جهانی تایلند به دنبال قهرمانی هستیم، خدا یاری کند سهراب مرادی به المپیک برسد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمدحسین برخواه پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی تایلند گفت: ما یک دوره سه ماه و نیمه برای آماده سازی پشت سر گذاشتیم. بعد از مسابقات آسیایی چین، اواسط خرداد کار را آغاز و بچه ها با آمادگی نسبتا خوبی به اردو آمدند.

وی تاکید نمود: تیم وضعیت نسبتا خوبی دارد کار را با 22 نفر آغاز کردیم و ریزش داشتیم تا به 10 نفر رسیدیم. نفراتی که جدا شدند هم خوب بودند. قدمی، سلیمانی و... ولی ما مجبور بودیم نفراتی که رکورد بهتر داشتند حفظ کنیم. امیدوارم بقیه بچه ها انگیزه خود را برای مسابقات بعدی حفظ نمایند. امیدوارم همه نفرات عملکرد خوبی در تایلند داشته باشند هدف همه ما خرسند کردن مردم است و امیدوارم پیغام آور شادی باشیم.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص شانس کسب مدال در این مسابقات گفت: از نظر من تفاوتی بین اوزان مختلف نیست و ارزش و مرغوبیت مدال ها بین اوزان المپیکی و غیر المپیکی تفاوتی ندارد. مسابقات جهانی است و در 10 وزن برگزار می گردد. در96، 109 کیلوگرم و فوق سنگین مجموعا 5 شرکت نماینده داریم و شانس مدال داریم. به این نفرات سهراب مرادی هم اضافه می گردد که شانس کسب سهمیه دارد. علی هاشمی آسیب دیدگی هایی داشت که بعضی اردوها را شرکت نکرد ولی امروز آمادگی خوبی دارد. علی داوودی هم شانس کسب مدال دارد.

برخواه تاکید نمود: در این تیم 4 نفر برای اولین بار در مسابقه بزرگسالان حاضر می شود، 4 نفر فقط یک دوره تجربه حضور دارند. تیم کم تجربه ای هست اما امید داریم و به دنبال تکرار سومی هم نیستیم بلکه به دنبال قهرمانی هستیم و به دنبال شکست چین هستیم.

وی در خصوص سهراب مرادی و حضورش در مسابقات انتخابی المپیک 2020 گفت: خدا یاری کند مرادی به المپیک برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 431

به "برخواه: در مسابقات جهانی تایلند به دنبال قهرمانی هستیم، خدا یاری کند سهراب مرادی به المپیک برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخواه: در مسابقات جهانی تایلند به دنبال قهرمانی هستیم، خدا یاری کند سهراب مرادی به المپیک برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید