تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان به تایلند می رود

به گزارش تور تایلند ارزان، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان از اعزام تیم ملی به بازی های تدارکاتی چندجانبه در بانکوک تایلند اطلاع داد و گفت: این اردوی تدارکاتی برای آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان جهت شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتاست.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان به تایلند می رود

آذر همایون پور در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه کرد: به منظور آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا، تیم بانوان هشتم شهریور راهی بانکوک تایلند خواهد گشت تا در تورنمنت بین المللی چند جانبه که با حضور تیم های افعانستان، لائوس، تایلند و کره برگزار می گردد، شرکت کند. این نخستین تورنمنت تدارکاتی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان بعد از بازی های پاراآسیایی اینچئون است. طی چهار سال اخیر به جز حضور در مسابقات آسیا و اقیانوسیه در چین و بازی های آسیایی تایلند که برای کسب سهمیه بازی های پاراآسیایی جاکارتا بود، تیم ملی در هیچ تورنمنت تدارکاتی حضور نداشت.

وی گفت: تمام کوشش ما این است که در بازی های پاراآسیایی جاکارتا ابتدا روی سکو قرار بگیریم و سپس سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو را کسب کنیم. البته تورنمنت بین المللی تایلند تدارکات خوبی برای تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان است که با شناسایی نقاط ضعف خود بتوانند در شرایط خوبی خود را برای جاکارتا آماده نمایند.

همایون پور در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل ویلچر زنان بسکتبالیست رفع گشت یا خیر، اظهار داشت: قرار است در خاتمه این اردو که تا یکم شهریور ماه ادامه دارد، 12 ویلچر مدرن و استاندارد در اختیار بازیکنان گذاشته گردد. قطعا اگر مشکل ویلچر حل گردد، روند رو به رگشتی را در تیم بسکتبال با ویلچر بانوان در تورنمنت آینده خواهیم داشت.

وی در خاتمه اضافه کرد: برای آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان تاکنون سه مرحله اردوی آماده سازی را پشت سر گذاشتیم و دو مرحله اردوی دیگر تا قبل از جاکارتا برای تیم پیش بینی گشته است که بعد از بازگشت از تایلند این دو اردو برگزار خواهد گشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 90

به "تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان به تایلند می رود" امتیاز دهید

2 کاربر به "تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان به تایلند می رود" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان به تایلند می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید